Multimedya; Hazar
Telefonumun sesiyle uyanırken gözlerimi açmamla cam tavandan giren güneş ışıkları gözlerimi kamaştırdı. Elimle yataktaki telefonu yoklarken komodinin üzerine gördüğüm telefonla elimi komodine uzattım. Ekranda gördüğüm 'Hazar' yazısıyla gülümseyerek telefonu açtım.
Telefonu kulağıma yaslamamla içimi huzur dolduran, "Günaydın," sesine karşılık uykulu sesimle, "Günaydın," dedim. Hazar, "Uyandırdım mı?" diye sorduğunda "Uyanacaktım zaten." dedim.
Odada gözlerimi gezdirirken masamın üzerinde gördüğüm kapağı açık kutuyla paniğe kapılırken,"Olamaz." dedim ve hızla yataktan kalktım. Hazar, "Ne oldu?" diye sorduğunda aklıma ilk gelen şeyi söyledim ve "Köpek," dedim. "Arkadaşım köpeğini bana vermişti. Kapıyı açık unutmuşum. Dışarı çıktı galiba."
Odada gözlerimi gezdirirken açık pencereyi de fark ettim. Kahretsin! Kim açmıştı bu pencereyi?
Hazar telefonun diğer ucundan, "Merak etme. Çok uzaklaşmamıştır." dediğinde arkamdan tiz bir ses geldi ve yerimde sıçradım. Hazar, "O ses neydi?" diye sorduğunda diyecek bir şey bulamadım.
"Televizyon!"
İçinde ejderha olan dizi? İçinde ejderha olan dizi?
Game of Thrones!
"Kızlar Game of Thrones izliyor. Daenerys ve ejderhaları işte."
Lissandra ve ejderhaları işte.
İkisinin de içeride olduğundan emin olduktan sonra pencereyi kapatırken Hazar, "Köpeği buldun mu?" diye soruyordu. Bir şey çaktırmamak için, "Hayır, bahçeye bakacağım." dedim ve ejderhaların odadan çıkmasına izin vermeden hızla odadan çıkıp kapıyı kapattım.
Aşağı inerken kızların salondan gelen seslerini duyuyordum. İsmimi duymamla merdivende duraksarken Hazar'a köpeği bahçede gördüğümü ve yakalamam gerektiğini söyleyerek telefonu kapatmıştım. Merdivenin köşesine biraz daha sinerken kızların konuşmalarını dinlemeye başladım.
Olina, "Lissandra değişmeye başladı." dediğinde Penny, "Bunu zaten beklemiyor muyduk?" dedi. Olina "Öyle deme. İçinde neler yaşadığını asla bilemeyiz. Bununla savaşıyor. Görebiliyorum." dediğinde ise Penny, "Biz Lissandra'yla beraber büyüdük. Asla onun kötülüğünü istemem. Ama ya ileride Zeus'a yaptığını bize de yaparsa?" diye bir soru yöneltti.
Zeus'a yaptıklarım mı? Ben Zeus'a ne yapmıştım ki?
Daha fazla dayanamadan aşağı indiğimde kızlar panikle sustu Yüzlerine anlamsız gözlerle bakıp "Neden canavar görmüş gibi tepki verdiniz?" diye sordum. Kızlar sessiz kaldığında ise "İyi misiniz?" diye sordum. Penny "Biz iyiyiz de, sen iyi misin?" diye sorduğunda "Neden iyi olmayayım?" diye sordum. Olina "Dün yaşananlar yüzünden." dediğinde ise şaşkınca yüzüne bakıp "Dün ne yaşandı ki?" diye sordum. Penny "Hatırlamıyor musun?"diye sorduğunda "Neyi?" diye sordum.
Kızlar korkuyla birbirlerine döndüklerinde "Ne oluyor?" diye sordum endişeyle. "Dün ne yaşandı?"
Penny "Lissa, burada kal. Adras'ı getirip geleceğim. Sakın evden çıkma. Olina sen de hemen Poseidon'u bul." dedikten sonra ikisi hışımla evden çıktı. Arkalarından gidiyordum ki kapının yüzüme kapanmasıyla durmak zorunda kaldım. Tanrı aşkına, ne oluyordu?
Dün gece olanları hatırlamaya çalıştım. Dün olan tek garip şey ejderhaların bana gelmesiydi. Ama ejderhaların bana nasıl geldiğini hatırlamıyordum. Hera getirmiş olmalıydı. Ama ejderha yumurtaları Tartarus'taydu. Bu durumda ejderhaları bana Hades'de getirmiş olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN TANRIÇASI
FantasyÖlümün Tanrısı Hades, Zeus ve Demeter'in kızı Persephone'a aşık oldu. Onu yeraltına mahkûm etti. Ve ona zorla sahip oldu. Zeus, Persephone'u yeraltından birşeyi bilmeden kurtardı. Zeus, kızının Hades'in çocuğuna hamile olduğunu bilmiyordu. Ne zama...