JIMIN
-Kochanie i tak jesteś już spóźniona..może porobimy coś innego na poprawę humoru?
YOONGI
Spałaś wtulona w Yoongiego. Obudził cie dzwoniacy budzik. Yoongi, z racji tego ze był bliżej wyłączył budzik i opadł z westchnięciem na poduszkę. Spojrzał na wciąż śpiącą ciebie.
-Kochanie co masz teraz? -lekko toba potrząsł, a ty mruknęłaś z niezadowolenia.
-Matematykę...-przetarłaś oczy.
-Odpuść..dzisiaj masz wolne.-przyciągnął cie z powrotem do jego klatki piersiowej.JUNGKOOK
Biegałaś i tak juz spóźniona po pokoju ze szczoteczką do zębów w buzi i wciskałaś na siebie spodnie. Całym tym hałasem obudziłaś śpiącego Kookiego.
-Kochanie..co robisz?-przetarł zaspane oczy.
-Jehtem szpozniona..-powiedziałaś z buzią pełną piany.
Chłopak uniósł brew. Zrezygnowana pobiegłaś do łazienki, dokanczając myć zęby.
Jungkook stanął w drzwiach i spoglądał na ciebie. Podszedł do ciebie od tyłu i złapał w talii.
-Podwiozę cie..-pocałował cie i na odchodne klepnął w tyłek.RM
Pracowałaś do późna nad projektem. Poszłaś spać bardzo późno i skutek był taki, ze zaspałaś do szkoły. Rano Namjoon pomógł ci się wyszykować. Odwiózł cie pod szkołę,a ty na odchodne pocałowałaś go.
JIN
Jin zadbał o to byś sie nie spóźniła. Zazwyczaj wstawał wcześniej od ciebie.
TAEHYUNG
-Kochanie zostało ci dokładnie pięć minut do dzwonka zaraz się spóźnisz.-powiedział leżąc na tobie.
Biegiem zerwałaś się z łóżka. Chłopak siedział na łóżku śmiejąc się z ciebie.JHOPE
Nadziejka siedziała obok śpiącej ciebie z grymasem na twarzy. Potrzasnął cie delikatnie i powiedział że jeżeli nie wstaniesz w ciągu 5 minut dostaniesz 2 tygodniowy celibat.
---------------------
Jak w szkole?
Ja mam juz dosyć, a nawet się dobrze rok nie zaczął.😞Mimo wszystko życzę wam miłego dnia! 💕
CZYTASZ
Reakcje BTS
RandomTak jak widać po tytule będą tu pisane reakcje z Bangtan Boys :D UWAGA! |w niektórych reakcjach występują przekleństwa| Miłego czytania! ♥