"Hinata bu defter çok güzelmiş alalım mı?"
"Olur"
Hyuuga ailesi telaşla kızları Hinata ve Hanabi için okul alışverişi yapıyorlardı. Hinata çok heyecanlıydı ama Hanabi mutsuzdu çünkü tatil bitmişti.
"Anne bunu istiyorum!"
Hanabi elinde şekerle annesinin yanına gitti.
"Hanabi olmaz. Okul alışverişi yapıyoruz."
Hanabi sinirlendi ve bağırmaya başladı. Bunun üzerine annesi mecbur olarak şekeri aldı. Hinata ise kendi alışverişini yapıyordu. Herkes güzel olan eşyaları almış geriye ilgi çekici olmayan türden şeyler kalmıştı. Hinata babasını suçluyordu çünkü tatilin bitmesine 2 gün kala Konohaya anca gelebilmişlerdi.
Hyuuga kızlarının alışverisi bitince evlerine geri döndüler. Hinata çatı katındaki odasına çıktı ve yatağına uzandı. Yarın okulun ilk günüydü ne yapacaktı? Arkadaşları nasıldı?
"Ablaaa yemek yiyoruz gel hadii"
Hinata kardeşi hanabinin seslenmesiyle irkildi çünkü hayallere dalmıştı.
"Tamam geliyorum."
---
"Ee hinata heyecanlı mısın?"
Yemeğine gömülen hinata heyecanlı bir şekilde cevap verdi.
"Evet, hemde çok."
"Ben hiç heyecanlı değilim!!"
Hanabi sinirli ve mutsuzdu. Okullar açılıyordu ve tatili özleyecekti.
"Neden heyecanlı değilsin Hanabi?"
"Çünkü tatil bitti"
Annesi Hanabinin başını okşadı sonra da Hinatanın başını okşadı.
"Ben yatmaya gidiyorum"
"İyi geceler ablaaa"
"İyi geceler kızım"
---
Hinata güne telefonunun alarmıyla uyandı. Bugün okulun ilk günüydü. Yüzünü yıkadı yemek yedi giyindi ve çantasıyla telefonunu alıp evden çıktı. Kalbi heyecandan çıkıcak gibiydi. Okula girdi merdivenlerden çıktı ve sınıfların yanındaki kağıtlardan ismini aradı. Buldu. Sınıfı 9B.
Sınıfa adımını attı. Herkes ona baktı. Hinata utanarak orta sıradan 2. Sıraya oturdu. Elleriyle oynuyodu çünkü çok utanıyordu. O sırada yanına pembe saçlı bir kız oturdu.
"Selam!"
"S-Selam."
Pembe saçlı kız elini uzattı.
"Sakura Haruno"
"H-Hinata Hyuuga"
Sakura ismindeki kız gülerek konuşmaya başlar.
"Sen hep kekeler misin? Acilen kekelemeyi bırakmalısın. Buradakiler çok acımasız."
Hinata yüzüne anlamsızca bakınca Sakura devam etti.
"10,11 ve 12. Sınıflar çok acımasız. Hele ki 12. Sınıftaki şu çete."
"H-Hangi çete?"
Sakura heyecanla cevaplar
"Akatsuki!!"
"Akatsuki mi? O-Onlar kim?"
Sakura bilmişçe konuşmaya başlar