Randy "ORADA!" diye bağırdı.
BlackTin biraz hırpalanmış bir şekilde güç topluyordu. BlackLightning in onun yanına yaptığı atak kaçınılmazdı.
Ancak ortadan kaybolmuştu. Kahramanlar bunun karşısında pek şaşırmamışlardı. Nereden çıkacağını bilmiyorlardı. Etraflarını inceliyorlardı.
Hiçbir yerde yoktu. Kaçmış mıydı ?
O kadar hırpalanmadan sonra kaçması biraz normal gibiydi. Ancak isterse onlardan en az birini öldürebilirdi. Neden yapmamıştı!?
. . . Tayland/ Bangkok
Anya Juvia (mirabrn1fan)
Yine BlackTalon ile başımız dertte gibi görünüyor..Benim herhangi bir mucizem olmasa bile kahramanlara yardım etmek hoşuma gidiyor. Sürekli kendimi pembe saçlı bir uğur böceği olarak hayal etmişimdir.
Dış görünüşüm çoğu kişininkine göre çok farklı.. Çilli ve pembe dalgalı saçları olan bir kızım.
Bunları düşünürken patlamanın olduğu yere doğru koşuyordum. Kahramanlar eminim çoktan oraya varmışlardır.
BlackTalon ı görmeyi umarken başka birini görmek garipti. O da kimdi ?!
"BlackTalon ? Neredesin ?!" diye bağırıyordu.
'BlackTin ? Sen misin?' dedi ses. Bu BlackTalon'dı.
"Evet! Benim" dedi BlackTin denen şahıs.
BlackTalon cevap vermeye kalmadan , kahramanlar BlackTin'e saldırmaya başladılar.
Red Bird (sweetsugar134) ilk atağı yapan kişi olmuştu.
Ardından star flower (AnimeFan106) son hız yardıma koşmuştu..
Tüm kahramanlar ona saldırırken BlackTalon saklandığı yerden çıkmıştı. Büyük bir nesneyi üzerimize fırlatıyordu.
Onun gücü ise telekinesi benzeri bir şeydi.
Ben ortada kalakalmıştım. Kahramanlara çarpmasını nasıl engelleyebilirim diye düşünürken pole (mavi__kiz) bir buz darbesi ile nesneyi dondurmuş ve havada parçalanmasını sağlamıştı.
Byakko (alinbrtnbrn1) ve PurpThunder (mirabrn1) neredelerdi !?
. . .
Suzuki Ayaka Julie (mirabrn1 , ben slsl)
"Hadi PinkPaw hızlı ye lütfen! Onların bize ihtiyaçları var!"'Ayaka nong khaw (abla)! Ben gidiyorum! Lütfen acele et. Onların bize ihtiyaçları var!' dedi Chise (alinbrtnbrn1) ve dönüşüm sözlerini söyledi.
'Seuk Khaw dönüş !' dedi ve ani bir hızla oraya doğru koştu. Binadan binaya zıplayarak kendi hızını arttırıyordu. Birbirinin kimliğini bilen tek kahramanlar bizlerdik. O sırada PinkPaw yeme işini bitirmişti.
"Hadi PinkPaw dönüşelim kuşummm ahah" demişti Ayaka.. Daha sonra o sözleri söyledi "PinkPaw Kulaklar!"
. . .
Star Flower (AnimeFan106)
Hadi PurpThunder.. Nerede kaldın! Lütfen acele et. Bizi çok zorluyorlar.O sırada onu gördüm binadan binaya zıplayan Byakko yu!
"Byakko!" diye bağırdım! Sonunda yardıma gelmişlerdi.
"PurpThunder nerede kaldı yine?!" diye sordum.
'Odaklan Star Flower! Birazdan gelecek. Bizim yardımımız olmadan da onları yenebilmeniz mümkün! Tek sorun : odaklanın!" diye bağırdı BlackTalon a hızlı ataklar yaparken.
Arkadan şirin bir ses "Çekilin kahramanlar!" dedi kahramanların bazılarını ani bir hızla toplayan byakko ve diğerlerini alan star flower ın geri çekilmesiyle BlackTin in üzerine kocaman bir yıldırım düşmüş ve yeri çatlatmıştı.
Büyük ve derin bir çukur vardı yerde.
Bu , arkamı döndüğümde balon şişiren ve açık mor saçlarını iki yandan şimşek işaretli tokalarla toplamış olan kişiyi gördüm.
"PurpThunder! Geldin!"
Yalnız açıklama olmadan kelime sayısı 404 slslsl 404 found error slsls.. Neyse..
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous: New Heroes
FanfictionParisin yeni kahramanlara ihtiyacı var. "Uğur böceği öldü Fuu." ... Yeni kişiliklere ihtiyacı var "Eğer bu bir film ise, bir baş karaktere ihtiyacı vardır değil mi?" ... Yeni kahramanlarla birlikte yeni zorluklarla karşılaşılacak, yeni kötüler ta...