Kelly'i sabah evinden aldim annesiyle ve babasiyla tanıştırdı sonra bana benim annem ve babamla tanışmak için ısrar etti 6 apartman geri döndük geç kalıcaktik ama boşver ya bikereliğine nolucak??? Kelly ile ben eve giderken kavga sesleri duyduk ağlamaya başladim annemle babam kavga
Kelly yanıma oturdu her kavga edişlerinde ayrilacaklarmi ? Saçmalama onlar sen yokken ne kavga etmişlerdir ayrilsalardi sen doğmazdin bunlarin hepsini annem söylemişti aynisini sana soyledim çünkü bizim evdede büyük bir kavga olmustu annem ve babam arasinda , sonra düzelttiler tabii ama bende senin gibi ağlamiştim neyse başka zaman tanışırım kendimi suçlu hissediyorum keşke gelmeseydik dedi Kelly bende " senin suçun ne fatmagül " dedim gülerek okuka gittik .
Okula vardiğimizda sınıfımıza geçtik .Öğretmenimizin adi Bayan Lisa bize kızdı bidaha olmasin lütfen sinirli sinirli söyledi. Bizde özür diledik ve yerimize oturduk . Sonra zil çaldi annemin , bu kızla arkadas olma dediği kiz yanimiza gelip "ben bu okulun belalisiyim bana belali Kiz derler ama normal adım Molly size gelince fareler bu okula hep ben geç kalirim geç kalmicaksiniz yoksa.. Yoksa ne dedim .kelly de aynen diyerek destekledi . "Görürsünüz yoksayi" dedi ayrica ben bu okulun en belali ve ceza alan ve öğrentmen ve müdürler tarafindan azarlanan kiziyim diye tekrarladi sakin birdaha öğretmen tarafından azarlanmayin !!!! Merakli değiliz buna dedik paralari alayim dedi belali kiz. ilk anlamadik sonra paralarinizi verin dedi vermedik .Siz görürsünüz pişman olacaksiniz !!! dedi açıkçasi korkmaya baslamistik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen mi? Ben mi?
Genç KurguFedakarlık bir insanın sahip olmasi gereken ilk şeydir. "Fedakarlık" karsılıklı olana denir. Biri "feda" ederken biri "kar" ediyorsa buna ticaret denir dostum.