-promotion-

2K 87 8
                                    

Bestesi ile ilgili son düzenlemeleri yaparken yumruğumu yanağıma dayamış Namjoon Hyung'u izliyordum. İşini yaparken gerçekten ciddi oluyordu. Bu halini seviyordum..aslında her halini seviyordum..

Kendinden büyük ağabeyine aşık bir velettim sadece..

Ama o beni sadece kardeşi olarak görüyordu..Üstelik onun sevgilisi vardı..çok sevdiği bir sevgilisi...ve sevgilisinin de ayrıca ağabeyim olması hiç iyi değildi..İkisine birden ihanet etmek en az ona aşık olmak kadar canımı yakıyordu..

"Jungkook?"

Hyungun sesi ile kendime geldiğimde hızla gülümsedim "Hm?"

Beni süzdü ve gülümseyip başını iki yana salladı "Bir şey yok.Dalmışsın.İyi misin?"

Sen bana böyle gülümserken nasıl iyi olabilirim?..

"Elbette iyiyim Hyung~"aegyo yapmam hoşuna gidiyordu ve ben de sadece ona yapmaktan çekinmiyordum. Gerçek bir yıkıksanız..platoniğiniz için her şeyi yaparsınız..

"Aigoo~Çok tatlısın." saçlarımı karıştırdı ve ayağa kalktı."Yemek yemeye gidelim hm?Uzun zamandır burada öylece oturuyorsun.Acıkmışsındır. Hyungun sana yemek ısmarlayacak."

"Yoo..aslında eğleniyordum.Seni izlemek zevkli Hyung." tebessüm ettim..bunun buruk bir gülümseme olduğunu asla anlamayacaktı..

"Seokjin bile burada böyle durmaz Jung..sabrına hayranım gerçekten. Hadi gidelim."

Seokjin ve ben.. aynı değiliz hyung..

Başımı salladım ve tam kapıdan birlikte çıkacakken Seokjin Hyung içeri o büyük, güzel gülümsemesi ile girip Namjoon Hyung'a sarıldı.

"Bebeğim?İşin bitmiş sanırım..daha erken gelecektim aslında.."dudaklarına uzun bir öpücük kondurup geri çekildi.

"Önemli değil ama sen niye- ah..doğru ya.." saçlarını kaşıyıp bana döndü. "Jungkook..üzgünüm..Seokjin'e yemek sözüm vardı.."

Böyle anlarda..gerçekten elim ayağıma dolanıyordu..Kalbimin ağrısına karşı gülümsemeye çalışıyordum ve sesimi normal çıkarmaya çalışıyordum ve inanın bana..bu çok sık oluyordu..

"Sorun değil hyung." ona küçük bir gülümseme sundum "Birdahaki sefere.."

Hayır.. hayır gözlerim şimdi dolmamalı..

"Emin misin?.."yüzündeki ufak endişeyle beni süzdü.Normalde bunu sormazdı bile..

"Elbette hyung." gülümsememi büyütmeye çalıştım "Gidip güzelce yemeğinizi yiyin.Jimin'e vermem gereken bir şey vardı şimdi hatırladım."

"İyi o halde.." o mırıldandığında Seokjin Hyung onu çekiştirdi "Hadi Joon!Açlıktan öleceğim!Sana gelirken sevdiğin donutdan alırız Kookie!Görüşürüz!" ikisi birlikte hızla kapıdan çıkıp gittiler..ve ben canımın acısıyla öylece kalakaldım..

Yavaşça az önce Namjoon Hyung'un oturduğu koltuğa oturup titrek bir nefes verdim.

"Asla önceliğin ben olmayacağım.." mırıldandım ve masasındaki ona aldığım Ryan Bear oyuncağını okşadım "Asla beni ona tercih etmeyeceksin.." Gözlerimden bir damla yaş akarken başımı yere eğip gözlerimi kapattım.

"Ve sen..asla beni sevmeyeceksin hyung.."

HoneySeok

NamKook One Shot (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin