Halk léptekkel bementem a házba és a pincéhez vezető lépcső irányába kanyarodtam. Az ajtó egy ujjnyira nyitva volt, rajtam pedig eluralkodott az idegesség.
Baj van...
Ujjamat a ravaszra helyeztem, majd lassan kinyitottam az ajtót.
Kim ájultan feküdt, megkötözve a földön Liammel egyetemben. Iszonyatos düh gyulladt bennem és a falon lógó tükörben megláttam, hogy az ajtó mögött egy kopasz csávó vár rám késsel a kezében.Kihasználva, hogy tudomást szereztem róla kiléptem az ajtó takarásából és elsütöttem a fegyvert.
A férfi üres tekintettel nézett rám, a homlokán lévő lyukból pedig kicsordult a vér.
Azonnal a két barátom felé fordultam.
Letéptem Liam szájáról a ragasztót és pofozgatni kezdtem.
Kipattantak a szemei, majd szólásra nyitotta a száját.-Vigyázz.-bámult a hátam mögé.
Hátra kaptam a fejem, mire megpillantottam egy fickót. Fegyvere markolatával fejbe vágott én pedig elterültem a padlón.
-Azt a rohadt.-káromkodtam, amikor kettős látásom volt.
A pisztolyomat elvette és nevetni kezdett.
-Bedőltél kölyök.-hallottam reszelős hangját.
-Nem vagyok kölyök.-álltam fel, majd akkor vettem csak észre, hogy felszakadt a szemöldököm.-Ezt a bérgyilkosnak is elmondtam aki meglepő módon, már holtan fekszik valahol.-
-Csak, hogy kettőnk közül most te fogsz meghalni.-vette elő a kését.
-Hátulról támadsz, majd kést használd amikor nekem nincs fegyverem? Úgy látom ez nem tisztességes harc lesz.-húztam mosolyra a számat, előkaptam a bokámhoz rögzített pisztolyt és combon lőttem a férfit.
-Ahh rohadt élet.-kiáltotta, majd térdre rogyott.
-Most pedig nem lesz szép halálod..-lépkedtem felé.
-A csajt nem én vertem meg.-mosolygott.
-Leszarom.-húztam be neki eggyet.Miután észbe kapott az ütés erejétől kiköpte a szájában lévő vért.
-Shawn, oldozz el.-szólalt meg Liam.
-Hadd végezzek én a rohadékkel.-
-Nem, ez az én dolgom.-Gyomorszájon ütöttem a férfit, mire levegőért kezdett kapkodni.
-Tudod mit? Ha beszélsz, talán nem kell annyit szenvedned.-néztem a szemébe.
-Soha.-nevetett.
-Shawn, foglalkozz inkább Kimmel.-szólalt meg Liam.Felé fordultam, mire megláttam, hogy Kim lassa magához tér.
-Kim.-térdeltem a lány elé.
-Istenem, mit tettek veled.-simítottam meg az arcát.Leszedtem szájáról a ragasztót, közben szemmel tartottam a támadóját, aki még mindig térdelve tűrte a fájdalmat.
Elvágtam a kezén és lábán lévő köteleket, majd felültettem.Fejbőre felszakadt, a szeme alatt hatalmas lila folt volt és a szája is felrepedt.
-Nagyon sajnálom, bocsáss meg.-
Szemét lassan nyitogatta, de nem mondott semmit.
-Liam, te jól vagy?-fordultam a fiú felé.
-Voltam már jobban is. Sajnálom, hogy nem tudtam Őt megvédeni.-Éppen mondtam volna Liamnek, hogy egyáltalán nem tehet erről az egészről, de Kim megfogta a kezem.
-Shawn..-suttogta ijedt hangon.
-Nem hagylak magadra, itt vagyok.-fordultam felé és megfogtam a kezét.
-Liam...tette ezt.-szorította meg a kezem gyengéden.Amint e szavak elhagyták a száját hallottam, hogy valaki kibiztosított egy fegyvert. Lassan hátrafordultam, Liam pedig éppen rám szegezte a saját pisztolyomat.
-Mi a fenét művelsz??-fordultam teljes testemmel felé, Kimet védve.
-Ne hidd, hogy ez az egész ellened irányul. Csupán teszem amit mondanak.-vont vállat.
-Te köptél Balmontnak. Tőled tudta, hogy hol van Anyám lakása.-
-Igen. Ez mind igaz, most pedig megkell öljelek.-Kim Szemszöge:
-Shawn.-suttogtam alig hallhatóan, erőt véve magamon kinyitottam a szemem.
-Nem hagylak magadra, itt vagyok.-fogta meg a kezem.
-Liam...tette ezt.-Shawn ledöbbent arcával találtam szemben magam, majd lassan megfordult.
Liam kibiztosította a fegyvert és Shawnra szegezte.-Mi a fenét művelsz??-kérdezte hitetlenkedve Shawn.
-Ne hidd, hogy ez az egész ellened irányul. Csupán teszem amit mondanak.-vont vállat Liam.
-Te köptél Balmontnak. Tőled tudta, hogy hol van Anyám lakása.-
-Igen. Ez mind igaz, most pedig megkell öljelek.-
-Nem, ha én öllek meg előbb.-Shawn kezei ökölbe szorultak és lassan a bal bokájához nyúlt.
-Ugyan Shawn. Igaz, hogy Linda kiképzett, de nem tudsz megölni.-nevetett Liam, majd fejbelőtte a mellete térdelő pasast.
A lövés hallatán összerezzentem, Shawn pedig megfogta a tőr markolatát.
-Szivességet teszek neked. Balmont úgy tervezte, hogy hosszú és fájdalmas halálod lesz, úgy mint az apádnak. De most csak megúszod egy fejlövéssel. Kimet pedig elviszem vigaszdíjként a főnöknek azért, mert megöltelek.-nevetett fel, majd a fegyvert Shawnra szegezte.
-Ez soha nem fog megtörténni.-vágta rá Shawn, majd kikapta a tőrt és egy gyors mozdulattal Liam felé hajította.A fegyver beleállt a srác mellkasába, aki hitetlenkedve nézett Shawnra, majd lábai felmondták a szolgálatot, de elsült a kezében lévő pisztoly.
Shawn egyik kezét a hasára szorította, míg a másikkal a földön támaszkodott meg.
-Shawn.-
Nagy nehezen felálltam, majd a fiú elé térdeltem.
-A francba, A FRANCBA.-vettem le a pulcsit, majd elhúztam a sebről Shawn kezét.
A ruhadarabot nyomtam a sérülésre, Ő pedig véres kezével megfogta az enyémet és a szemembe nézett.
-Kimberly McGregor kibaszottul szeretlek.-
BINABASA MO ANG
A Bosszú Hálójában
ActionBefejezett Kim McGregor az átlagos tinédzserek életét éli. Mint minden korabeli lánynak, neki is megvannak az apró titkai. Érzelmeket táplál az ikertestvére legjobb barátja iránt. A fiú mit sem sejt Kim érzéseiről, de a lány úgy érzi nem tarthatja m...