Son Ve Önemli Duyuru

220 9 3
                                    

Nasıl başlasam şu an bilemedim. Uzun bir süredir bölüm atmadığımın farkındayım, düzenleme yaptığımdan dolayı. Bilmiyorum hâlâ bölüm bekleyenler var mıdır?

Kitabı yazmayı bırakmıyorum, yanlış anlaşılmasın bu öyle bir duyuru değil. EHİO'nun kurgusu öylece kenara bırakabileceğim veya özensiz davranabileceğim bir kurgu değil ve bu yüzden de tahmin edersiniz ki ince eleyip sık dokumam gerekiyor.

EHİO haricinde yazdığım ve sizin bilmediğiniz yaklaşık yüze yakın  kurgum var ve evet sayıyı abartmıyorum, geçenlerde işsizlik edip saydım çünkü. Yine de bu bir bahane değil ve sadede gelecek olursam : bu hesabı kullanmayı düşünmüyorum artık.

Yine Wattpad'deyim fakat farklı bir hesapta.

Bazı ailevi nedenlerden dolayı başka hesaba geçmek zorunda kaldım ve uzun zamandır da aklımda olan bir şey vardı ki, o da; EHİO'yu dosdoğru o hesaba geçirmek.

Buradaki bölümleri kaldırmayacağım veyahut güncelleri de yüklemeyeceğim. Kitabı düzenlenmiş haliyle şu an kullandığım hesaba yüklemeye başlayacağım ve emin olun öyle daha iyi olacak.

Burada olmadığım süre boyunca kendimi, bu kitabı yazmaya başladığım ilk anki halimden çok daha ilerisine taşıdım; gerek kurgulama, gerekse yazım tarzı olarak.

Eğer hâlâ EHİO'yu okumak istiyorsanız, okuyucu kaldı mı bilmiyorum gerçi, buraya  hesabın adını bırakacağım ve bundan sonra da orada olacağım.

Güncel bölümler ile görüşmek üzere :)

Bana ulaşabileceğiniz ve kitabı okuyabileceğiniz hesap: KumikurinSasaki.

Bu hesaptan da takip edeceğim ki arama motoruna çıkmazsa takip ettiğim kişilerden kolayca bulabilin.

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Efsaneler Hep İyi Olmazlar (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin