Bölüm 37 Asıl sana kim bakar be. Kendini beğenmiş öküz.

2.6K 157 21
                                    

Sonuda yazar bizi hatırladı dediğinizi duyar gibiyim🤗 AMA bu sefer erken attım bölümü bence 😜 Tamam tamam geç attım kabul ama ne yapabilirim ki. Üniversite insanın ömrünü bitiriyor. Sürekli  Kısa sınav , sürekli bir sözlü ve tabi her hafta yapmak zorunda olduğum ödevler kendime bile zor zaman ayırıyorum.
O yüzden Lisenin kıymetini bilin her anının tadını çıkarın.

İyi okumalar 🤗




Sonunda öğle arasına girdiğimizin haberini veren zil çaldığında hoca çıkar çıkmaz ayağa kalktım.

Çişim gelmişti. 

"Ece yürü tuvalete gidiyoruz." Dedim.

"Tamam." Dedi ve benim gibi ayaklandı.

Tuvalete geldiğimizde boş bulduğum ilk tuvalete girdim. Ece de benim gibi başka bir tuvalete girdi.

Çok geçemeden içeriye benim hakkımda konuşan bir grup girdi.

"Bu Yeşim şimdi kiminle çıkıyor?" diye sordu bir kız.

"Bilmem ." Dedi başka bir kız gülerek ve konuşmaya devam etti;

"Gördüğüm kadarı ile ikisi ile de çıkıyor. Çocukları ayakta uyutuyor baksana."

Ellerimi yumruk yapmış bekliyordum.

"Arkadaşı da Ahmet'e göz dikmiş. Ne zaman baksam Ahmet'le."

Artık dayanamadım ve tuvaletten çıktım benimle beraber Ece de çıkmıştı. Kızlar bizi aynadan görünce gözleri kocaman oldu.

"EEE KONUŞSANIZA DAHA KİMLERİ AYAKTA UYUTUYORUZ!" Dedim marul saçlı kızın üstüne doğru yürürken. Ece de maymuna benzeyen kızın üstüne yürüyüp;

"KONUŞSANA LAN!" Dedi.

Kızı kendim ile duvar arasına alıp;

"Bir daha benim ya da Ece hakkında konuştuğunuzu duyarsam sizi çok fena yaparım." Dedim.

Kız bana vurmak için elini kaldırmıştı ki ; elini tutup hızla  duvara çarptırıp bastırdım.

"Kızım öldürürüm seni anlıyor musun? ÖLDÜRÜRÜM!" Dedim ve kızın elini duvara bir kez daha vurdurdum. Ece de diğer kıza bir şeyler söyledi. Kızlar öylece bir kenarda dururken  hiç bir şey olmamış gibi ellerimizi yıkayıp çıktık Ece ile tuvaletten.

Kızları oracıkta evire çevire dövesim vardı ama bir disiplin cezası almak istemiyorum. Aslında ailem ile karşı karşıya gelmek istemiyorum desek daha doğru olur. Beni Bursa'ya falan götürmeye kalkarlar falan şimdi.

"Ya tiplere bak ya. Neymişim iki kişiyi aynı anda yürütüyormuşum." Dedim.

"Neymiş Ahmet'e göz dikmişim ." Dedi Ece de.

"Kendimi zor tuttum." Dedim.

"Bende. " Dedi .

"İstersen çıkışta taekwodoya gel stres atarsın." Dedi Ece.

"Servis ile eve gitmem lazım." Dedim.

"Üzüldüm. Senin adına" Dedi. 

"Bende üzülüyorum ." Dedim.

Sınıfa girdiğimizde Nil'i görmeyi beklemiyordum. Kağan ile konuşurken biran bana baktı ve Kağan ile konuşmaya devam etti. Kağan ise bakmamıştı. İlk  bir kaç saniye şaşkınlıkla kaldım.

Bunlar barıştı mı? E o zaman sabah niye Kağan ,Eymen ile uğraştı. Beynim hata veriyor şuan.

Kızların yanına otururken Hala Kağan ile Nil'e bakıyordum.

MASKELİ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin