,,Je čas!" zavyl Jack. Blacky se trhnutím probudil. Teď si uvědomil že usnul.
Lola jenom cukla ale spala dál. Bylo někde před tím než bude ohnivé oko nevíše.
,,Lolo, vstávej." řekl potichu Blacky a strčil do ní. Pak vstal. To už Lola taky stála.
,,Natli mu ten hnusný kolich!" Zavrčela Lola a pelášila do tábora.
Blacky se zasmál. Lola uběhne jeden králičí skok a Blacky ho normálně přejde, normální chůzí.
Vlk se procházel po táboře a jeho setra ho otráveně pozoroval.
,,Jantare, nechápu proč jsi tak nervózní, ten čokl na tebe nemá," řekla a zívla si.
,,Ťápoto, nepodceňuj nepřítele, ale máš nejspíš pravdu když jsem ho nechal hladovět," samolibě se usmál a následně zavyl, aby probudil všechny co spí a taky svolal smečku.
Blackymu se nervozitou sevřelo hrdlo, ale odvážně, i když trochu rozklepaně, se postavil proti vlkovi.
Udělal jsem dobře? Co když mě zabije? Kdo se postará o Lolu? rychle ale tyto myšlenky zahnal. Dělám to pro smečku. Řekl si a odhodlaně se podíval do Jantarových očí a pokusil se neuhnout pohledem.
,,Jsou tu všichni? Fajn můžeme začít, Ťápoto, dělej posuzovače," řekl vlk.
,,Ale posuzovače vždy dělá beta, tohle proti pravidlům!" Vyštěkl Buddy.
,,Já jsem tu Alfa, Zeto a radši mlč než si tě taky podám," zavrčel.
,,Dobře," řekla Ťápota a ušklíbla se ,,u souboje o Alfu je povoleno zabít toho druhého pokud se nevzdá, rozumíte? A jsou povoleny jakékoliv údery. A teď připravit tesáky, obnažit drápy a boj!"
Blacky nezahálel a okamžitě se vrhl vlkovi po krku, ale ten jako by to čekal uhnul a popadl Blackyho za zátylek a mrštil s ním o zem.
Blacky se rychle vyškubl a sekl Alfovi po krku, ten jen sykl a dál pokračoval, jako by mu ta ošklivá rána nevadila.
,,Vzdej to pse, my vlci jsme vždy byli vycvičeni na boj až do konce!" Řekl pohrdavě vlk.
,,A taky být hrozně zlý a arogantní, co?" Vrátil urážku Blacky skočil vlkovi na záda a stiskl mu zuby kolem krku.
Alfa vypadal překvapeně, ale pak se oklepal a Blacky odlétl pryč. Ťápota a Angie se uchechtly, zatímco zbytek smečky se buďto zděšeně koukal na Blackyho, co těžce ležel na zemi, nebo naštvaně koukali na Jantara.
,,Tohle už přehání, ale co je s Blackym že se nezvedá?" Zeptala se Avril Rinna.
,,Určitě je to na něj těžké s prázdným žaludkem a vlci jsou něco jiného než normální psi, hrají víc nečestně," řekl Rinn zamyšleně a znechuceně se podíval na vlka co posměšně hryzal Blackyho do boku a ucha.
Blacky se zvednul, ale rychle zase přistál na zemi na zádech a vlk mu tlačil svoji mohutnou tlapu na hrudník a pomalu se zuby blížil k jeho krku.
Blacky ho rychle kopl do břicha, což ho trochu rozptýlilo a Blacky rychle vyklouzl z pod něj.
,,Nebojuj, stejně nevyhreješ, je to zbytečné!" Zavola na něj Angie posměšně.
,,Drž zobák, chytráku, Blacky je silnější než se zdá," dostala odvahu Papaja.
,,A ty nemáš co rozkazovat, blbá Omego," odpověděla místo Angie, Ťápota.
,,A už je váš Blackouš trochu vyčerpaný, takže vám možná chcípne, hlupko," Ťápota zavřeštěla když ji Buddy popadl za zátylek.
,,Okamžitě odvolej co jsi Papaja řekla, nebo jediný mrtvý pes nebo vlk budeš ty!" Zavrčel.
,,Buddy pusť ji, ničemu tím nepomůžeš," Papaja se starostlivě koukla na Buddyho a následně na Blackyho co se teď snažil zakousnout vlkovi do zadní nohy.
Buddy se na ni nespokojeně podíval, ale přece trojnohou vlčici pustil.
Blackymu se povedlo znovu skočit vlkovi na záda, ale následně ho vlk strhl na zem a přišpendlil.
Vyzyvatel už cítil že se nedokáže dále bránit, ale i tak se pokusil se mu alespoň zakousnout do krku. Jantar se už povýšeně usmíval, věděl že vyhraje. Ale i tak pro jistotu popadl Blackyho za rameno a vyškubl mu kus masa.
,,Zdávám se!" Zavřeštěl Blacky v agónii a vlk se potěšeným výrazem odstoupil.
Trochu krátká kapitola 637 slov.... Ale snad dobrý.... Od toho jak Blacky vyšel z lesa to psala Alienn06
-Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AventuraPapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...