11 yaşında genç ve hayal kuran bir genc fırat Amasya'nın küçük bi ilçesinde futbolcu olup hayalindeki mesleği yapıp hem de para kazanmaktır. Fakir olduğu için babası karşı çıkar okul ve işe gitmesini ister. Fırat 15'indedir. okulu bitmiş ve hayalinin peşinden gitmeye karar verir ve Istanbul'a gider.
Futbol külüplerine gider ve bilgi alır. Geçim derdi için bir işe girip hem geçimini hem de futbolcu olmak için ihtiyaçlarını sağlamak için çalışır.
Hayali oldugu BESIKTAS futbol kulübüne gider ve aşırı ısrarlar sonucu yetkiliyi bıktırır ve antrenmana çağırır denerler Fırat'ı. 1 2 3 antrenman derken alt yapı hocasının dikkatini çeker ve sözleşme imzalanır Fırat'ın hayal ine ulaşması başlar. Tesislerde kalır tüm zamanını antrenman, spor yaparak geçirir. Kulüpten para aldığı için çalışmak zorunda kalmaz. Alt yapıda ki azmi ve çok çalışkanlığı A takım teknik direktörünün dikkatini çeker ve a takimi ile çalıştırmaya başlar. Çalışkanlığını burada da devam ettirir, kısa sürede teknik direktörün gözüne girer. Önünde en önemli maç olan Fenerbahçe maçı vardir. Maç başlar Beşiktaş maçın başında 1-0 geriye düşer bu sonuç ile şampiyonluk şansı kalmayacak olan Beşiktaş 'ta tüm gözler koça çevrilir.
Elindeki futbolculardan 2 sini sahaya sürer hoca dakika 85 i gösterirken skor hala aynıdır. Çok ısrarcı olan Fırat yecek kulübesinde hoca sanş verir oyuna sokar. Topla ilk buluşmasında rakibin sol bekini çalımlayarak geçen Fırat çizgiden arka direğe orta açarak golü attırır takım arkadaşına. Maçın bitimine uzatma dakikaları 2 dakika kalmıştır Fenerbahçe, Beşiktaş sahasindayken kontraya çıkan Beşiktaş, Fıratın topu hızlı şekilde rakip kaleye doğru hızla koşar kaleciyle baş başa kalır ve kalecinin solundan direk dibine bırakır 1-2 olur skor böylelikle şampiyonluk şansı devam eder en önemlisi ise yeni bir yıldız doğar o sene Fırat'ın son dakika golleriyle kalan 2 maci da kazanırlar şampiyon olur Beşiktaş. Ertesi sene ilk 11 bankosu an Fırat kısa sürede A milli formasını da giyer herkese hayaline ulaştığını kanıtlar.
Para kazandıktan sonra baba ocağına döner ve küslük biter ailesiyle birlikte lüks içinde yaşar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Hayalim Var
Teen Fiction11 yaşında genç ve hayal kuran bir genc fırat Amasya'nın küçük bi ilçesinde futbolcu olup hayalindeki mesleği yapıp hem de para kazanmaktır. Fakir olduğu için babası karşı çıkar okul ve işe gitmesini ister. Fırat 15'indedir. okulu bitmiş ve hayalin...