Güzellik tanımı her bölgede, her dönemde, hatta her yılda farklıdır. Genel olarak baktığımızda bir ülkenin güzellik anlayışı, o bölgede nadir olan şeye sahip olmaktır. Çift göz kapağı gibi. Biz asyalıların genlerinde çift göz kapağı nadirdir ve bununla doğan insanlar güzel olarak kabul görür. Fakat avrupada bu gayet normaldir.
Bu genel güzellik anlayışı ile ilgili bir girişti. Güzellik anlayışı, bölgeden bölgeye olduğu gibi insandan insana da değişir. Ben kendi güzellik anlayışımdan bahsetmek istiyorum.
Benim için "güzel insan"ın cinsiyeti yoktur. Bir erkek de güzel olabilir, bir kadın da. Bu güzel kişi yaşıtım da olabilir, benden 10 yaş büyük ya da küçük de. Şişman, zayıf, sivilceli benim için önemli değildir. İç güzellik önemli gibi bir klişe söylemeyeceğim size. Çünkü içiniz güzelse dışınıza da yansımıştır zaten. Neyse... Lafı gevelemeyi bırakmalıyım değil mi?
Benim için güzel insan, ilk görüşte normal gelen ama baktıkça ve inceledikçe daha fazla bakma isteği uyandıran kişidir. Yanakları tombuldur ve sivilceleri vardır belki. Ama gülümsediğinde beynim "Ona bak" diye uyarı verir. O kişi güzeldir.
Güzel insanın gözleri parlar, gülümsediğinde gülümsetir, sadece öylece dursa bile uzun uzun bakmak istersin.
Nasıl göründüğünüz önemli değil. Sadece gülümseyin. Mutlu olun. Siz mutlu olduğunuzda dünyanın en güzel insanısınız. Sadece gülümseyin. Üzgün bile olsanız, gözlerinizdeki yaşları umursamadan gülümseyin.
Güzel okuyucularıma, sevgilerle
2.863.826 beğeni, 1.263.927 yorum
hihighloona: Çok "güzel" bir yazıydı... Kendimi iyi hissettim ve gülümsedim. :)
↪imwhoim: Amacıma ulaşabildiğime sevindim. ♡
jooheoney: Harika cümlelerinle bir kez daha kalbime taht kurdun.
↪imwhoim: Senin idolün olmaktan mutluyum ♡
↪hyunjinlove: Bu şey değil mi ya FRIENDZONE.
↪jooheoney: Acı çekmemden zevk mi alıyorsun? @/ hyunjinlove
fatratbutyeppeo: Kendimi ilk defa güzel hissettim. Biraz tombul bir kızım ama gülümsediğimde gerçekten güzel hissediyorum. Sayende. Teşekkür ederim *-*
↪imwhoim: Rica ederim güzel bayan kkk
---
Merhaba ben geri geldim ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blogger // joo-kyun
Short StoryJooheon, karşısına çıkan bu güzel cümlerin sahibine aşık olmuştu. °Lee Jooheon + Im Changkyun°