16. ,,Zabít!"

95 23 6
                                    

,,Ne!" zavyla Stella.

Vlčí Alfa se zamračil. Tvář z vítězství hned zmizela.

,,Co se to opovažuješ!" zavyl Alfa a rychle se otočil ke Stelle která se právě schovala za Irys.

,,Má právo fandit komu chce." řekl Ben. Bílí pes který pomáhal kojotům.

,,Vy jste se proti mně spikli!" zavyl vlk a na všechny zavrčel a přejel zlým pohledem.

Papaja chtěla promluvit ale neměla odvahu. ,,Nevím, každý má právo vyjádřit svůje sklamání. A nevím kdo zakazuje otcovi jít za dcerou jenom kvůli tomu že tě vyzval? Má na to právo."  ujala se slova Irys.

Vlk na ni zavrčel. ,,Sám souhlasil s podmínkamy!"

,,Protože jsi ho chtěl odradit!" Zavrčela Irys.

Vlk na ni zavrčel a škrábl ji přes oko. Ona zakňučela.

,,Nikdo si nebude dovolovat na Alfu!" zavyl vlk.

Všichni se přikrčili.

,,Ty nás jen týráš." řekl potichu Buddy. ,,S Papajou tu bylo lépe!" zavyl.

,,Zakázal jsem ji nazývat jménem! A takhle se s Alfou mluví?" Vlk skočil na Buddyho. Ten uhnul a strčil do něj zpátky. Vlk se zakolísal.

,,Kdyby jsme se neřídili zákonem smečky tak už by jsi tu nebyl. Nikdo tě tu nechce!" nedal se Buddy.

,,Pokud mně tu nechcete tak si mně vyzvy." zasmál se vlk a stěží oddychoval.

Buddy se zamyslel. ,,Nemusím tě vyzvat jen kvůli tomu že jsi oslabený. Vyzvu tě, to se neboj ale počkám si až nabereš síly."

Vlk se malinko zděsil.

,,A mám toho dost!" zavyla Ťápota a skočila na postávajcího zraněného Flíčka.

,,Co to děláš!?" tentokrát Papaja našla odvahu.

,,To co jsem měla udělat už dávno!" Zavrčela.

,,Promysli si co děláš!" zavrčel Ben.

,,To mi je jedno!" zavrčela Ťápota.

,,Ťapko, prosím. Nechtěl jsem tě zradit!" zakňučel zraněný Flíček. ,,Ale po tom co se stalo Krásné jsem to nechtěl riskovat! Vždyť víš!"

,,Ano zabila a umučila ji smečka do které ses přidal." a kousla Flíčekovy do ucha.

,,Nech ho!" zavyl Arbo a skočil na Ťápotu.

,,Nech moji sestru!" zavrčel Jantar.

Arbo se s vlčičí převalil. Oba stáli v bojové pozici. K Arbu přiskočil Ben a Stella.

,,Stello běž pryč!" zavrčel potichu Arbo. Stella nenápadně kývla.

,,Vážně se na mně opovážíte?" zasmála se Ťápota a napřímila se.

,,Představ si že jo! Bojujeme za smečku!" zavrčel Ben. ,,Budeme chránit členy naší smečky!" pak se nenápadně koukl na Papaju. Arbo se Stellou se přidali do smečky na podmínku. Kyara která teď stála vedle Baileyho se do smečky přidala rovnou.

,,Za svoji smečku zemřete!" zavyla vlčice a skočila na Bena. Ale před ním se od něčeho odrazila.

,,Ťápoťo!" zavrčel vlk.

,,Sám jsi ho chtěl zabít!" Zavrčela a ofrkla si.

Ale to už na vlčici skákal Ben. Zakousl se ji do zad.

,,Au!" zavyla vlčice a začala sebou třást. Ben se držel co mohl. Najednou odletěl.

Vlčiče bežela za ním. A zakousla se mu do hrdla.

,,Nech ho!" Zavrčela Stella.

Bailey Ťapotu odhodil. ,,Ty jedna!" zavrčel a postavil se před obraně před Bena.

,,Zaútočil na mně!" zavyla a otřásla se.

,,Souhlasím." zavrčel Alfa.

,,To si nemyslíte vážně!" zavrčela Kyara a začala dávat na Benovo zranění nějaké listy a pavučiny.

,,Nebaví mně to rady s tou slabou smečkou!" zavyla Ťápota a otočila se na Flíčka.

Ten začal utíkat.

,,Flíčku! Stůj!" zavyla Michy. ,,My tě ochráníme!"

Flíček ale běžel dál. Běžel přes kládu na druhou stranu tábora. Když si Ťápota zareagovala že Flíček utíká, rozeběhla se za ním. Za nimi skoro celá smečka.

Papaja snad jako jediná tam nehybně stála.

Byla kousek od něho.

,,Na to zapoměň!" Zavyla Tyara a těsně než Ťápota skočila na kládu, tak ji srazila.

,,Zradí tě!" zavrčela vlčice. Tyara se zamyslela. Mezitím vlčice vstala a už byla na kládě. Než se Tyara vzpamatovala byla u ní skoro celá smečka a Ťápota už na konci klády.

Flíček utíkal co mohl ale jeho packa, neboli už jen noha bez packy, ho zradila. Zakopl.

Ťápota se usmála a skočila na něj.

Úmyslně jsem to nechala takhle napínavé xD Promiňte za blbou kapču psala jsem na počítači... Papaja je nějaká zašlá... Nemyslíte?
(kapitola už byla vydaná, pak jsem ji zrušila protože se mi to nešlo uložit)

-Dokorektováno-

Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat