40.BÖLÜM

2.2K 97 16
                                    

Arkadaşlar bir soru sormak istiyorum şimdi tamam ben eğlenerek yazıyorum ama siz sıkılmıyorsunuz değil mi? Kurgumun belli bir yerine kadar hakimim kurguladım ama klavye başına geçince aklım ne eserse onu yazıyorum.

Bir de Akşın Berat'ı nasıl çözecek tahmin varsa alalım? Aklımda geçenle sizin ki bağdaşacak mı bakayım.

(Sırıtan emoji) 

Devam ediniz...

Berat: "Açık açık mı konuşalım?"

Akşın: "Evet."

Berat: "İlk defa bir toplantı da açık açık konuşacağım."

Akşın: "Kaynatma. Beni seviyor musun?"

Berat: "Diyelim öyle, ne yapacaksın?"

Akşın: "Diyelim öyle, yapabileceğim bir şeyler vardır."

Berat: "Şu anlık tek amacım seni güçlü yapmaya uğraşmak Alçin, sevgimden çok gücüme ihtiyacın var."

Berat: "Ve emin ol bunu ortaya çıkarırsam sana olan sevgimi bastırdığım yerden çıkarırsam orta da daha büyük bir sorun olur. Benden kaçarsın."

Akşın: "Anlamıyorum, benim senin gücüne ihtiyacım yok ki Berat. Sorun ne bana anlat, kaçıp kaçmamaya ben karar vereyim?"

Berat: "Var! Senin Berat'ın gücüne ihtiyacın var. Ben bir hastayım Alçin, psikolojik bir hasta ve eğer sana olan duygularımı ortaya serersem bundan faydalanacak biri var. Yine ben!"

Akşın: "Anlamıyorum... Berat neyin var."

Akşın: "Berat yapma. Böyle sessizleşme, niye anlamıyorsun ben öyle biri değilim."

Akşın: "Tamam, tamam. Bak ne yapalım bu konuşmayı hiç yaşamadık olur mu?"

Berat: "Konuşmayalım. Sadece senden bahsedelim benim hakkımda konuşmayalım."

Akşın: "En sevdiğin yemek ne?"

Akşın: "Bunu söyleyebilirsin belki..."

Berat: "Her türlü yemeği severim. Senin aksine."

Akşın: "Patlıcanı, ıspanağı, bütün yeşil yapraklı yemeklerini sevmiyorsam suç benim mi?"

Berat: "Evet?"

Akşın: "Sevmiyorum ulan!"

Berat: "Sevme ulan, bana niye bağırıyorsun."

Akşın: "Fark etmedim (Gülen emoji)"

Berat: "Saf Melahat."

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥


BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin