17. Koloběh

115 26 26
                                    

,,Teď zemřeš." zavrčela posměšně Ťápota. Flíček zakňučel.

Ťápota ho silně kousla do hrdla.

,,Né!" zavyla Tyara která už skoro byla u nich.

Ne. Řekla si v duchu Papaja.

Blacky na Tyaru skočil.

,,Co se tu stalo?" ozvala se Fiona která se vracela společně s Michy a Hafíkem.

Hafík byl velice poškrábaný a Michy ho z jedné strany podpírala. Měl rozkousnuté hrdlo ale ne hodně. Šlo vidět že se mu dýchá těžce. Když uviděl Flíčka a Ťápotu lekl se. Michy ho musela více podepřít.

,,Nech ho!" zavyl Buddy.

Ale to už bylo Flíčkovo hrdlo prokousnuté. Naposledy se zvedlo jeho břicho.

,,Ne!" zakňučela Tyara.

,,Ano!" zasmála se Ťápota.

,,Tati!" zakňučela štěňata a chtěla se za Flíčkem rozeběhnout. Tyara je ale zastavila.

,,Co?" podivila se Ťápota a koukla na štěňata. Zabila otce. Ale pohodila jenom hlavou.

,,Už toho mám dost!" zavyl Buddy. A postavil se do bojové pozice. Přišel k němu i Ben který byl zranění a Arbo. Avril, Rinn a Tyara se postavili na druhou stranu. Teď byla Ťápota obklíčená.

,,Vy si myslíte že mně porazíte?" zasmála se, postavila do bojové pozice a zvedla hrdě hlavu.

,,Představ si že jo," řekla Avril. Snad všichni se zasmáli.

,,MNĚ NIKDO NEPORAZÍ!" zavyla a zlezla z už mrtvého Flíčka. Když Papaja uviděla zabitého Flíčka, lekla se a neudržela se na nohách.

Jack ji chytil těsně než dopadla na na zem. Společně s Fionou ji narovnali. Sice ležela ale normálně.

,,Buddy?" ozval se Jack. On se otočil. Uviděl ležící Papaju. Zrovna k ní šly štěňata.

,,Papajo!" zakňučel. Ťápota využila jeho nepozornosti, otočila se a začala utíkat. Všichni který stáli okolo jí se za ní rozběhli. Ben malinko pomaleji ale taky. Buddy zapřemýšlel. Ale rozběhl se taky.

Zbytek smečky jen přihlíželo.

,,Jako vy si mně vůbec nevážíte! To je moje sestra!" zavyl Alfa směrem k nim. ,,Já si je podám!" říkal si pro sebe ale dost nahlas. ,,Hned jak přijdou!"

,,Alfo?" ozvala se Michy.

,,Co je!" zavrčel.

,,S Omegou není něco v pořádku." řekla.

,,A co já s tím?" podivil se nepřátelsky.

,,Má moc věcí na starost. Nedokáže být dál Omega. Je moc slabá, zraněná a je matka. To ji vyčerpává nejvíce."

,,Zvyšovat pozici jenom že ji něco je, nebudu!" Papaja začala rychle dýchat.  ,,Co jí je?" teď se podivil s menším strachem.

,,Trpí. Hodně." zakňučela Fiona.

,,Já budu Omega za Papaju." Řekl Hafík a pokusil se sám vstát. Po chvilce se postavil.

,,Dobrá, teď je Omega Hafík. Papaja se stává hlídkařem." řekl Alfa.

~ ~ ~

,,Stůj!" zavyl Rinn.

,,Zastav!" zavyla Avril.

,,Na to zapomňte!" zavyla do vzduchu Ťápota.

Uběhli už pěkný kus. Snad nikdo už nemohl. Ťápota začala spomalovat. Najednou se rychle otočila.

Byla u nějakého strázu. Koukala na přibýhajcí psi.

,,Teď bude po tobě!" řekl Ben.

,,Dejte si pozor aby jste nespadly." řekla Avril rozumně.

Ale to už Ben skákal na Ťápotu. Zakousl se ji do kůže na zádech a držel se jí.

Ona se začala zběsile točit. Přestala si uvědomovat kde je. Šlápla jednou packou do vzduchu. V tu chvíli zakolísala.

Ben si to uvědomil a než se stihl pustit tak padal společně s Ťápotou.

,,Ne! Co jsem říkala!" zavyla Avril.

Rinn a Tyara přiskočili hned ke strázu. Byl menší ale dost velký aby se pes či vlk zabil dopadem.

,,Támhle to není tak kluzké." upozornil Arbo. Buddy kývl.

,,Běžte musím se vrátit do tábora." řekl smutně ale všichni to chápali. Měl tam družku, smečku a štěňata. Plus ještě rozzuřeného Alfu.

Otočil se a klusem se vracel. Nezdálo se to ale byla to docela dálka.

Zbytek skupiny šel postupně po strázu. Když došli dólu lekli se. Ale co měli čekat?

Ležel tam Ben společně s Ťápotou. Ben naštěstí na Ťápotě. Měl lepší dopad, Ťápota je větší a je zlá. Teď už jen byla.

Krev. Jinak se to popsat nedalo.

,,Zahrabeme je." řekl smutně Rinn. Přikývli.

Tyara a Arbo kopali menší díru pro Bena. Rinn s Avril začali kopat větší.

Buddy přišel do tábora. Už se začalo stmívat.

,,Kde jsi tak dlouho byl! A kde je zbytek?!" přivítal ho Alfa rovnou škrábancem přes čumák.

,,Co si to dovoluješ!?" zavrčel Buddy.

,,JÁ?! Já že si něco dovoluji?! Měl by sis začal dávat pozor na pusu!" oplatil zavření Alfa.

,,Já si můžu dělat co chci!" zavrčel Buddy.

,,To tedy nemůžeš!" Buddy ale v tu chvíli na Alfu skočil.

Začali se vzájemně kousat.

,,Dost!" zavyla Angie.

Oba přestali ale pořád na sebe vrčeli. ,,Ty máš co říkat!" zavrčel Buddy.

,,Angie je dobrá Beta. Zastavil bych vás taky." vložil se do toho Jack. ,,Buddy proč jsi na Alfu zaůtočil? Je to proti pravidlům."

,,Tak to asi zákon smečky neznáš pořádně." zavrčel Buddy.

,,Já znám zákon smečky Spring Pack dobře. Přidal jsem se úplně na začátku." vložil se do toho Hafík.

,,I tak nemá na Alfu co útočit." pokračovala Angie.

,,Snižuji tě na pozici Kappy. Teď když už ji nemáme." pohodil hlavou Jantar.

,,Mám toho dost! Tohle jsem měl udělat už dávno!" zavrčel Buddy. ,,Vyzývám Alfu Jantara o pozici Alfy!"

A je to tu zas xD.
818 slov.
Co si myslíte? Prohraje nebo tentokrát už vyhraje? ^^
Chýlíme se ke konci této knihy. Nebojte trojku už mám vymyšlenou xD.
PS: čte někdo tuto knihu a nema tu postavu?

-Dokorektováno-

Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat