1.Bölüm

18 3 0
                                    


Tatlı okumalar..🍭
Instagram hesabım:@nazliavcc7
..................................................................................

Sabah annemin mutfakdan bağırışlarını duyuyorum ama bir türlü tatlı uykumdan uyanamıyorum. Göz kapaklarımı hafif araladım ama sonra dayanamayıp geri yumdum.Annemin 'allahım ben napıcam bu kızla evlencek yaşa geldi hala öğlene kadar yatıyo. Yaa sabır.'deyişlerini duydum ama takmadım.Bianda odamın kapısı sertce açıldı ve sonuç sırılsıklamım."ya anne oha ya!!! yemin ederim yakında evlat katili olarak gazetelere çıkıcaksın. Ne bu vurdum duymazlık .Ya kalbim dursaydı şu buzlu su yüzünden.Hayır bide üşenmeyip buzlu su getirmişsin ne zahmet ettin ben gelirdim almaya ."

Annem bian olayı idrak etmek ister gibi gözlerini kısıp bana düşünür bir şekilde bakarken
"Aslında seni çağırabilirdim belim tutmuyor bide şu buzlu termosu merdivenlerden çıkardım....." ve uzun bir sesizlik gümm."Kıızz! sen yaşlı mı dedin bana!! Ne dediğin belli değil zaten son söylediğini anladım sadece . Hayır bazen düşünüyorum acaba seni hastanede bi gevurun çocuğuyla falan mı karışdık ki??"

Allahım kadının düşündüğü şeye bak.
"Of anne ne biliyim ya git babamla konuś bunları hem sen şu tipe baksana bi tıp demiş burnundan düşmüşüm maşallah sendede çocuk karıştıracak tip de yok yani örgü örerken ilmekleri karıştırmayan sen, çocukmu karıştırcan."
Annem bu söylediğimi iltifat olarak üzerine alınca "Maşallah de kızz!!"dedi.
"He anne ondan."
Ben yataktan kalkarken annemde odadan çıktı.Pijamalarımı çıkaraıp ılık bir duş sonrası kılasik siyah hafif bol bileklerimde lastikli eşofmanımı giyip üzerimede yine siyah üzerinde kırmızı tavşan olan bol t-shirtümü giydim.

Merdivenlerden inip salona yönelmiştim ki annemin mutfaktan "Yüsraa!!"diye bağırışlarnı duydum.
"Efendim annee!!"
annemin "ekmek yok."dediğini duydum.
"Eee anne banane bundan."dedim göz devirerek.
"Kız benim gitcek halim yok kocaman kızsın yürü bi gidip alda gel."
"Ya anne off."diyip vitrindeki tabağın içinden bozuk para alıp kapıya yöneldim.Ayağıma parmak arası terliklerimi giyip .Asansörün düğmesine bastım .Asansör aşağı inince asansörden çıkarken biriyle çarpıştım.Az kalsın yeri boyluyordum ki bi kol belimden yakalayınca düşmeden ucuz atlattım.Dönüp baktığımdaysa bir çift gözle karşılaştım .O man yarab bu gözse benimki ayakmı.O daldığım gözlerden dikkatimi alıp kollardan kurtuldukdan sonra " dikkat etsene bee!." diyip tam apartman kapısına doğru yürürken "bi hoşgeldin yok mu yaa."dedi alay eder gibi arkamdaki varlık.

Arkamı dönüp baktım gülerek bu kendini ne zannediyo ya te Allhım ya "senden banane ki hem sen kimsin ki hoşgeldin diyim" dedim ve devam ettim "ahh bak görüyomusun seni tanımıyorum ve dikkatini çekerim normalde insanlar tanımadığı kişilerle diyolog haline geçiş yapmazlar.Ve müsadenle görüşmemek üzere."
Deyip apartmandan çıkıyordum ki
"Sencede çok konuşmuyo musun?"
Soncodo çok konoşmoyo moson?
Gerizekalı .Onu hiç takmadan apartmandan çıktım ve bakkalın yolunu tuttum.Kulaklıklarımı takıp yolda yavaş yavaş yürümeye başladım .Şuan dünyadan bağımsızdım en mi en çok sevdiğim rapleri dinliyodum. Evet rap dinlemeye bayılıyorum.Bakkala vardığımda ekmeği aldıkdan sonra kendime de çikolata almayı ihmal etmedim.Ah canım ben işte bunu iyi akıl etmiştim kendimi sevdiğimi söylemiş miydim??
Geri eve dönüş yolunda telefonum çaldı ve kimin aradığına baktımda "özel numara"arıyor...
Off benim gereksiz arkadaşım Ece büyük ihtimalle yine iş başında beni özelden arayıp saçma sapan şeyeler söylüyo bide üstüne sövüyo ve benim bişey söylememe izin vermeyip yüzüme kapatıyodu ve aklınca beni göt ediyodu.Aramayı cevaplandırdım telefonu kulağıma dayadım."kızım bak benimle uğraşıp durma zaten psikolajim bozuk hayır ben anlamıyorum sen yakın arkadaş mısın yoksa düşman falan mısın? Özelden arayıp sövmek nedir yaa?"dedim onun bişey söylemesine izin vermeden .Ve gülmeye başladı bi dakka ya bu Ece değilki çünkü karşıdaki her kimse gülüşü çok güzeldi.Aramızda kalsın Ecenin öküz gibi gülüşü var yani bu gülüşü onun gülüşüyle karıştıracak kadar gerizekalı değilim.
"Kusura bakma ya yakın arkaşının özelden arayıp sövdüğünü bilmiyodum .Sanırım yaranı deştim." Dedi gülerek .Dırırırım rezillik time .

"Pardon da sen kimsin ve numaramın sende ne işi var?"

"Hani sabah bi hoşgeldini hor gördüğün çocuk varya ?"

"Eeee de sen bunu nerden biliyosun ?"

"Çok zeki olduğunu söyleyen oldumu çünkü... Neyse ben o çocuğum çarpıştığın çocuk aslında akraba sayılırız.Bunu biliyo olman gerekirdi."

AKRABA? Bende zaten yemiştim.
"Pff sen ne saçmalıyosun ya bende yedim zaten sen onu bunu boşverde asıl sadede gel kimsin?" Derken arkadan annemin 'oğlum söyleyiver bide yarım kilo kıyma alsın.' dediğini duydum.'OĞLUM!'dedi
"Duydun anneciğini ha kim olduğuma gelince eve gel öğrenirsin."
Dıtt dıtt dıtt...

..................................................................................

Yorum ve vote atmayı unutmayın...

İnstagram hesabım:@nazliavcc7
Takip edebilirsiniz😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son "Umut"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin