Na het concert hadden Nancy en ik nog een meet&greet met Shawn. Er stond een best lange rij, maar toen wij aan de beurt waren stonden we er best lang, langer dan de rest...Nancy en ik waren als laatste aan de beurt. Iedereen stond ongeveer 1 minuut bij Shawn (voor foto's en vragen etc). Wij waren als laatste aan de beurt. Toen we naar Shawn toe liepen begon hij te blozen. Him keek me de hele tijd aan, en toen hij wou beginnen met praten, begon hij te stotteren. Ik snapte er niks van, wat gebeurde er met hem? Nancy keek me aan met een hij-vind-je-leuk-blik, dus ik keek naar haar terug met een botch-dont-you-dare-to-say-what-you-think-About-rn blik. Toen begon ze keihard te lachen waardoor ze mij aanstak, en toen begon Shawn ineens ook te lachen. Hij vroeg of Nancy met hem op de foto wilde, en toen ze een foto hadden gemaakt, en toen Nancy vragen had gesteld, moest Nancy doorlopen naar de uitgang van de meet&greet. Ik vroeg aan Shawn waarom Nancy niet kon blijven. Hij zei dat hij mij iets moest zeggen, maar Nancy mocht het nog niet weten. Toen ik tegen Shawn vertelde dat Nancy mijn beste vriendin is, mocht ze terug komen. Nancy weet alles van mij, al mijn geheimen, dus dit mag ze ook weten, ookal weet ik het zelf nog niet. Toen begon Shawn te praten.
Pov shawn
Ik moest haar wat vertellen, maar hoe? Toen begin ik te praten, maar ik stotterde en bloosde zo erg, dat het bijna niet lukte. H..h...hi... uhm... hoe heet je? 'Ik heet meagan' zei ze. Ze zag er zo leuk uit. Ik wist niet wat ik verder moest zeggen. Het zenuwachtige gevoel was erger geworden omdat Nancy er bij was. M...Meagan, uhm... Ik wil je wat vragen, maar dat lukt niet zo goed met haar... uhm... Nancy in de buurt. Ze vroeg aan Nancy of ze even weg wilde gaan, en toen ze weg was ging ik verder. Meagan... ik...ik... ik vind je... ik vind je leuk.
JE LEEST
Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)
FanficHallo, ik ben Meagan en ik ben een grote fan van Shawn Mendes. Ik heb hem nog nooit ontmoet, maar na een concert van hem ontmoet ik hem ineens... Sinds niet zo lang geleden heb ik de band why don't we ontdekt, ik ben nu een fan van ze. Ze komen ook...