P R V Á

146 19 4
                                    

Leave

Slečna Cassiopeia Karma Mercio,

Dovoľujeme si Vám oznámiť že Váš kurz cvičenia Morských zvierat prebehol úspešne a certifikát o absolvovaní Vám zasielame spolu s gratuláciou k úspešnosti.

Veríme že Vám kurz pomôže k vysnenej práci,

spoločnosť kurzyprevsetkych.eu

Dylan O'McConnel.

Moje oči hltali písmenká z papiera. Nemôžem tomu uveriť, kurz som absolvovala! "Aaa"

Na moj výkrik radosti reagovala moja matka hlasným okríknutím nech okamžite stíchnem, či sa neviem správať.

Nie neviem, a už dlho ani nebudem musieť.

España čakaj ma!

^O dva mesiace neskôr^

Moje dva nebezpečne čierne kufre som nepozorovane prepašovala do detskej izby mojej najlepšej kamarátky.

Samozrejme, že ona o tom vie, no povedzme že jej rodičia a ani moji, nie.

Chystám útek? Možno.

Povedzme že si idem privyrobiť, kilometre ďaleko od tejto strašidelnej dediny plnej zaostalých ľudí.

Letenku do snyplniaceho mesta Madrid mám pečlivo uschovanú v príručnej batožine, pre istotu som ten kus papiera ktorý mi zmení život strčila do euroobalu. Pripomínam, pre-is-to-tu.

Veľmi vyhovujúci je nočný let. O desiatej ležím v posteli nachystaná na spánok s výhovorkou že som veľmi unavená z dnešnej práci na farme. Matka ma pobozká na čelo a popraje mi dobrú noc, ešte nevie že naposledy.

Popravde nezažmúrim ani oka, po dobu druhej hodiny rannej som prečítala knihu Olivové rána a ustlala si posteľ.

Prečešem si svoje pomarančovo ohnivé vlasy a stiahnem ich tenkou čiernou gumičkou do stredne vysokého chvosta uprostred hlavy.

Ofinu si rozstrapkám okolo čela a kefu hodím do čiernej kabelky ktorú použijem ako príručnú batožinu.

Nachystané veci mám na stoličke ktorú musím odsunúť od stola aby objavím svoje spodné prádlo ktoré vymením namiesto pyžama a čierne legíny s bielim tričkom s popisom môjho obľúbeného seriálu. Pamätám sa že toto tričko som dostala od Katariny.

Oblečená, pripravená na odchod si nazujem topánky schmatnem kabelu ktora je ťažšia ako som predpokladala. Na čelo si nasadím slnečné okuliare a potichu otvorím dvere ktoré zavŕzgajú viac akoby mali. Posledný krát nazriem do svojej izby a kontrolujem či mám všetko.

Gemma! Moja bledo zelená rybička. Skoro som na ňu zabudla, štvorec akvária chytím do oboch rúk a snažím sa nevyliať z vody.

Zastavím sa v kuchyni kde si z misy vyberiem jedno zelené jablko a z chladničky chladenú minerálku.

Strčím to do kabelky a z vrecka si vyberiem pero. Môj vopred nachystaný papier nájdem v šuflíku v ktorom som ho bezpečne skryla a začnem písať.

Drahí rodičia,

Neberte to ako útek, ani ako neúctu voči Vám,

je to skrátka moje rozhodnutie ktoré mi pošepli hviezdy.

Miesto kam dnes v noci odletím Vám nepoviem, ale verte že sa vrátim.

Vážim si že ste ma vychovali, starali sa o mňa celý život no nemôžem Vám byt na krku donekonečna.

Ocko,

vždy budem tvoja malá princeznička, tvoja najjasnejšia hviezda. Tvoje malé slniečko a ježibaba ktora neposlúcha. Ľúbim ťa ocko a ver keby neodídem nebudem šťastná.

Mamka,

nikdy v živote si o odchode nechcela ani počuť, aj ja by som sa bála o svoje dieťa. No teraz je len na tebe ako to príjmeš, buď ma budeš nenávidieť alebo budeš veriť že prídem, nájdem Vás aj na konci sveta no tu sa zatiaľ moj svet s vami končí, aspoň na určitú dobu. Ľúbim ta mami, mama je len jedna a ja môžem byť rada že práve ty si ta jediná v mojom živote.

Matt,

postaraj sa o moje dievčatá, si chlap! Nedovoľ aby sa im niečo stalo. Ľúbim ťa braček.

Eleanor a Lizzbeth,

dievčatká moje milujem vás najviac na svete, vždy ked sa pozriem na oblohu, tie najjasnejšie hviezdy ste vy.

Slané slzy sa naháňali po mojich lícach a dopadali na papier. Položila som ho na kuchynský stôl a nakreslila naň srdce.

Potichu som sa vytratila z domu a zamierila ku domu Katariny. Onedlho som otvárala ich bráničku a prehadzovala nohu cez múr od balkóna Kattie.

Zaspala, ona fakt zaspala...

Ďakujem za všetky pekné ohlasy, vote aj pridania do knižníc. Ak by niekto chcel v nabudúcej časti venovanie napíšte komentár:)

w/love _Noellen

CassiopeiaKde žijí příběhy. Začni objevovat