ezgi:büşra orhan sence yakışıklı mı?
büşra:...
ezgi:eh duymaman normal tabi naapsin sevdigi çocuğu gozdtliyo bide benle ilgilensen çok iyi olucak sapsal:/:/
büşra:bise mi diyodun ezgi duymadim da seni ;)
ezgi:orhan diyorum nasi çocuk ?
büşra:süper biri tam sana göre innan neyse suan beni meşgul etme görüyorsun suan erkek kesme aşamasının 1.kisminda kaldim cmm:dss
ezgi:pardon? süper çocuk mu yapma allahini seversen daha on dk once ay igrec bok gibi saclari limonla yapismis diyen kimdi e tabi erkek kesmeye cakisirsan kafanda gider tabi off off.
(ve ezgi büşranin yanından iyice sinirlenmeden sınıfa kızların yanina gider).
sınıfın içerisinde levent eski sevgilisi ve damlayi görür ve gizlice izler ve damlanin yani en iyi arkadasi eski sevgilisiyle cikmaya basladini orennir ve ordan ayrılır kimseye hic bisey demez bunu kendisi halletmek ister.
Aradan iki gün geçer ve bunu daha saklayamayan ezgi busraya anlatır.
ezgi:büşra knk sana bise anlatmam lazim
Büşra:anlat tabi knk ama duygusal olmasin kesdigim çocuk birisiyle cikiyo :/ezgi:danla ve levent çıkıyorlar inanabiliyonusun en yakın dedigim kisi ya hala inanamıyorum adalatmi lan bu (der ve ağlamaya başlar) büşra:ya inanamaiuorum sen bunu biliyosun ve hic bisey yapmjyomusn öylemi!!!!
ezgi:napmami bekliyosun acaba gidip dalmamimi:ddd
büşra:evvt gel gidip konuşucaz o kız haddini bilmeli sonucta
ezgi:ok.der ve Sarılırlar
(ezgi ve büşra sınıfa gidip damlayla konuarlar ve bayada sinirlidirler damla bisey diyemez ama hata yaptinida hala anlamamistir damlayla ezgi ve büşra küs kalmaya karar verirler.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ ARKADAS
Fantasyarkadaşlar burda en yakın dediklerimizin bizi uzmesi veya 1erkek için arlarimizin açılması gibi sorunlar yasanan bi kitap