Г.Т. НеутралДнес беше последния ден на Чае в Австралия. Тя събираше багажа си и чакаше утрешния ден с търпение. Докато Чае си почиваше, другите намираха шанс как да намерят Кира и Даехи. А Ра и Джеонгин днеска се прибираха в Корея и сега те са в самолета за там.
Щом пристигнаха в Корея, А Ра звънна на Ън-Дже, че са пристигнали. Усмивката се появи на лицето на Ън-Дже. Тя беше измислила перфектния план за Кира и Даехи. Какъв беше той ли? Планът беше да отидат до полицията с флашка. А вътре в флашката беше, когато Даехи блъсна Чае и на бала, когато Кира извади пистолета си и го насочи към Феликс и Чае. Ън-Дже се молеше плана да поработи.
Г.Т. А Ра
Тръгнах към полицията със флашката в ръка. Най-накрая този ужас ще свърши. Щом пристигнах видях, че бащата на един мой добър приятел беше там. Днес ми е щастлив ден. Дадох му го и той го видя. Преди да тръгна, той ми каза плана си и аз се усмихнах. Звъннах на Ън-Дже.
Ън-Дже: Свърши ли?
А Ра: Да. Утре те двамата ще влязат в затвора.
Ън-Дже: Най-накрая. На кого показа флашката?
А Ра: На нашия полицай.
Ън-Дже: Има план за утре, нали?
А Ра: Да и ти си ни нужна.
Ън-Дже: Слушам.
А Ра: Знам, че вие двете с Кира не се понасяте и ти можеш да я изкараш извън нерви.
Ън-Дже: Казвай направо.
А Ра: Ти и Феликс ще изкарате Кира и Даехи от скривалището им и бам, хванати!
Ън-Дже: Харесва ми плана. Ще се видим скоро.
А Ра: Да..Много поздрави на Чае.
Ън-Дже: Добре.
Г.Т. Ън-Дже
Затворих и отидох при останалите, за да им кажа плана. Излязох на градината и ги видях да си говорят. Чае беше много радостна. Като ме видяха, всички спряха да говорят и аз седнах до Ема.
Феликс: Какво каза А Ра?
Ън-Дже: Утре всичко ще свърши..
Чае: Какъв е планът?
Ън-Дже: Със Феликс ще изкараме Кира и Даехи извън скривалището им и БАМ хванати.
Хюнджин: Кой е видял флашката?
Ън-Дже: Човекът, който най-много исках да го види.
Хюнджин: Значи утре всичко свършва...
VOCÊ ESTÁ LENDO
J༶u༶s༶t༶ F༶r༶i༶e༶n༶d༶s༶ [STRAY KIDS FELIX FF]
Fanfic17-годишната Чае се мести в друго училище в Сеул. С идването си, тя си мисли, че никой няма да може да вземе сърцето, докато тя не среща Феликс и те стават приятели. Но дали ще останат приятели или ще бъдат повече от приятели? [ЗАВЪРШЕНА]