*PARK JIMIN POV*
"Apalah yang jin nak sembang sangat dengan aku ni?"
Bebel aku sorang² kat sofa sambil jin pergi amik air yang dia dah buat tadiJin Sampai bawak air
"Nah jimin...minum la"
Pelawa jinAKU PUN MINUM AIR TU..SEBAB AKU TAU..KALAU JIN BUAT..MESTI SEDAP ARR((∩˙▿˙∩))
"Tq Jin...BTW,apa yang kau nak sembang sangat ni?aku nak balik ni"
Aku nak prepare rancangan aku..sebab aku dah fikir yang aku nak culik Eunha untuk dera dia?"Ish...kau ni tak payah la nak cepat² sangat..tu haa...dahi tu kenapa?kena belasah dengan Eunha ke apa?"
Jin mula pandang aku dengan muka dia yang dah tak tahan gelak"Kepala hotak kau(´ー`)..aku terlanggar pintu la"
Ingat aku ni lemah ke apa..takkan la aku biar je eunha tumbuk aku"Hahahhhha...yeke?kesian dia..aku nak cakap ni..terima kasih sangat² sebab selamatkn Eunha sebelum Aku hampir bunuh dia...ntah la..aku tak tau la knapa tiba² aku jadi macam tu"
Eyyyy...jin ni...dia berterima kasih ..tpi menyakitkn hati aku...aku tak menerima kasih mu itu nanti baru mu tau"Sokay laa..dah la...wey..aku kena cepat ni...ada meeting la..nanti kalau aku free aku datang la lagi"
Huh..memang aku ada meeting pun tapi...bukan sekarang...lambat lagi...apa aku nak buat?aku nak siap² untuk culik Eunha bila dia dah start kerja dngn oppa dia"Ermm..yela.."
Jin balas"Wey Jin...Bila eunha start kerja dengan kau?"
Aku bertanya"Ntah...mungkin dalam masa 2-3 hari lagi?kenapa?"
Ermm...lagi cepat lagi bagus"Ohh..takde pape..saje tnya...kau bagi dia buat kwrja apa?"
Yela...jin kan ceo barang² perabot...tapi banyak cawangan dia dekat korea ni..dan perabot dia pun berkualiti tinggi..tu yang kaya tu..tapi nak tau la gak kan..dia kerja bahagian mana"Ntah..aku rasa aku nak bgi dia bahagian ejen pemasaran kot..takkan la aku nak bagi dia pangkat tinggi terus...aku nak dia beljar dulu dari bawah"
Ejen pemasaran?wah..lagi bagus jin...Nak tau lagi bagus apa?lagi bagus dan snng aku nak culik dia(*^ω^*)"Haah...betul gak tu..bagus jugak daya pemikiran kau tu"
Aku puji jin"K la..aku balik la.."
Aku pun pergi ke pintu keluar dan jin pulak amik cawan air yang aku minum tu dan pergi ke dapur..Time aku nak pulas pintu tu...tiba² ada tangan tepuk kat sebelah leher aku(?)
"Park Jimin"
Aku pandang belakng...la..Eunha rupanya"Laa..awak ke..kenapa?"
Aku pandang dia ada sekeping kertas lukisan yang dah dilukis.."Hahaha..terkejut ke?apalah awak ni"
Eunha tergelak"Ishh...mana ada la..awak nak apa ni?saya dah nak balik ni"
Aku tukar topik"Ni lukisan kali terakhir saya dengan umji...saya nak ganti duit awak...awak tak bagi..jadi ni je la yang mampu saya bagi..lukisan ni...saya tau buruk...tapi tolong jaga ek?sebab lukisan ni sangat berharga bgi saya.."
Eunha pun hulurkan lukisan tuSAPE KATA BURUK..CANTIK JE AKU TENGOK...NAK TAU KENAPA?SEBAB LUKISAN NI..AKU TAU KAU YABG LUKIS
desis hati aku"Hmmm...gomawo..saya akan jaga lukisan ni...dh..baik² jaga diri tu..saya nak balik...bye"
Aku pun terus keluar naik kereta aku dan terus blah(?)
YOU ARE READING
I'M PSYCHO/PARK JIMIN/MALAY FF
Akcja"Aku tak sangka kau macam ni jimin!!!!" *BALING BANTAL KAT JIMIN* ~JIMIN ELAK~ "Kau tau tak??kau,abang kau,dan mak ayah kau tu pembunuh kau tau tak??!"(JIMIN) "KAU YANG PEMBUNUH JIMIN!!!" (AKU TENGKING) "Asal kau susah sangat nak percaya keturunan k...