♥️Vampire's Bride♥️-1

2.4K 100 6
                                    

                                Part-1 (Zawgyi ver;)

Vampire....???
Vampireေတြတကယ္ရွိတယ္ဆိုတာ ယံုပါသလားး??
တကယ္ေတာ့....Vampire မ်ိဳးႏြယ္ ေတြဟာယခုအခ်ိန္ထိ လူသားေတြအၾကားမွာ မသိသာေအာင္ဖံုးကြယ္ေနၾကတတ္ပါတယ္....သူတို႔ဟာ လူေသြးအစား တိရစာၦန္ေတြရဲ႕ေသြးေတြကိုအစားထိုးကာ လူ႔ပတ္ဝန္းက်င္ဝင္ဆံ့ေအာင္(လူေတြမရိပ္မိေအာင္)ေသာက္သံုးရၿပီး အဲ့လိုအေျခအေနမ်ိဳးကို တစ္လတစ္ခါအစြမ္းေတြ အင္အားေတြျပန္လည္ျဖည့္ဖို႔ ေတြ႕ၾကံဳ ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ရတာေပါ့......

ဒီလိုႏွင့္ Vampireမ်ိဳးစုေတြ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေနလာခဲ့ၾကၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ.....

ယခု ၂၁ ရာစုေရာက္လာေသာ္....

Koreaႏိုင္ငံ ဆိုးလ္ၿမိဳ႕လယ္ေခါင္ရွိ လမ္းမေပၚတြင္ လူတစ္ေယာက္ျဖင့္ဝင္တိုက္မိ၍....

"ဘာလဲဟ...ဒီလူ႐ူးမ်ား႐ူးေနလား..."

ထိုကဲ့သို႔စကားမ်ားအား ၾကားဖူးေနက်ျဖစ္၍ အထူးအဆန္းမဟုတ္ေတာ့....ခနဲ႔တဲ့တဲ့အျပံဳးေလးတစ္ခ်က္ျပံဳးကာ...ဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္.....
ရင္ဘတ္ထဲတြင္ေတာ့...မုန္းသည္....ေႏြေခါင္ေခါင္ႀကီးတြင္ အျပင္ထြက္လွ်င္ တစ္ကိုယ္လံုးအလံုဖံုး၍ ထီးႀကီးပါေဆာင္းထားရသည့္ ကိုယ့္အျဖစ္ကိုယ္ မုန္းသည္....လူထူးဆန္းအျဖစ္ေနရသည္ကိုလည္းမုန္းမိသည္...Vampireတစ္ေယာက္အျဖစ္ေမြးဖြားလာရသည္ကိုပါ မုန္းေနသည့္ Jimin....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"ဝွါးးး....အိပ္လို႔ေကာင္းလိုက္တာ..."

မနက္ခင္းေနေရာင္ျခည္ပ်ပ်ေလးက အခန္းျပတင္းေပါက္ကေလးမွ တျဖည္းျဖည္းဝင္လာကာ...ငွက္ကေလးေတြရဲ႕အသံေလးေတြကပါ ေတးဆိုျပသေယာင္ေယာင္ျဖစ္ေန၍....ယြန္းေဆာလ္အဖို႔  အိပ္မက္ထဲတြင္ စိတ္ၾကည္ႏူးဖြယ္အျပည့္....

ထိုစဥ္ ဝင္ေရာက္လာသည့္ အိပ္မက္အဖ်က္သမားကား...

တီ တီ  တီ တီ  တီ တီ  တီ တီ

တတီတီထျမည္ေနေသာ ႏိႈးစက္နာရီသံ....

"ဒီႏိႈးစက္ကလဲဘာလဲဟာ...ပိတ္ရက္ေတာင္ေကာင္းေကာင္းမအိပ္ရတဲ့ဘဝ..."

Vampire's Bride(to be continued on another acc cuz of error)Where stories live. Discover now