STEPHANIE
Mé srdce hlasitě bušilo a mozek nestíhal. Zdá se mi to? Buď právě sním, nebo mi Justin opravdu napsal: 'Věř, protože já tě miluji. Sejděme se ať ti mohu do očí říct jak jsi úžasná. Jak máš nádherné oči a rty. Jak skvěle voníš či jak se nádherně směješ. Jak moc na tobě miluju jak si hraješ s vlasama když se snažíš flirtovat. A ať se tě mohu zeptat, zda budeš mou dívkou.' Čas kolem mě jakoby se zastavil a vnímala jsem pouze text zprávy. Jediná věc, na kterou jsem se momentálně soustředila.
'Chci tě pouze obejmout a připomenout Ti, jak speciální jsi.' Další zpráva, po které se rozklepaly už i mé kolena. Chce mě zabít?
'Políbit a držet ve svém náručí s pocitem, že jsi už jen má.'
'Ukázat Ti osmý div světa a poslouchat tvůj nádherný hlas vyslovovat mé jméno.' Chlapče, zacházíš do extrémů.
''Ponořit se do tvých hlubin a užívat si pocit být v tobě.'
'Sakra, jsem nadržený babe.' Myslím, že brzo tu omdlím. Sms mi chodí po sobě a nestíhám je absolutně rozdýchávat. Jay mě pravděpodobně chce zabít, protože mám chuť ho jet navštívit až k němu domů a ošukat.
TŘETÍ OSOBA
Během čtení zpráv, které jí Justin odesílal se toho stalo mnoho. Ve skutečnosti nebyl ve svém bytě u strýce, ale za vstupními dveřmi Steph. Čekal na tu správnou chvíli, kdy zazvonit a zuřivě se vrhnout na její rty. Pořádně jí políbit a držet ve svém náručí, už navždy.
'Babe, potřebuji tě.' Stálo v další zprávě kterou jí Jay odeslal.
'Kde jsi, když tě nejvíce potřebuji?' Tentokrát napsala Stephanie Justinovi sms.
To vzal Justin jako správný čas a zvedl se ze země. Mobil si zablokoval a strčil do kapsy, přičemž se druhou rukou natahoval ke zvonku, na který následně zazvonil.
STEPHANIE
Celým domem se rozezněl zvuk zvonku. Panebože kdo zase zvoní? Zrovna teď..když jsem v eufórii zvaná alá zamilovanost. Jayiovi zprávy mě opravdu dostávají na kolena a nepopsatelně mi chybí. Potřebuji ho obejmout, potřebuji.
Po otevření dveří zůstávám šokovaná. Stojí tam, on je tu! 'Jayi!' Vykřiknu a takměř okamžitě se ocitám v jeho náruči. 'Nečekej žádné zázraky, vezmu si tě u téhle zdi.' Přitiskl mě na zeď a už se rozjíždělo to pravé rodeo!
Když jsme byli doslova a do písmene nazí, děkovala jsem bohu za nepřítomnost rodičů. Nevím co by si pomysleli, kdyby viděli svou dceru přitusknutou na zdi, podotýkám nahou a jejím milencem (?), který do ní právě zajíždí svým penisem. Maminko, to by se ti asi nelíbilo.
'Pojď baby' jeho hlas se nesl celým domem a zrychlené dýchání od kterého jsem měla pocit, že mu srdce vyletí z hrudi. 'Aaaah' vzdech se vydal z mého hrdla a upevnila jsem stisk svých noh kolem jeho pasu. Mé tělo se prohýbalo jako luk a pociťovala jsem neuvěřitelnou slast. Způsob jakým mě Justin doslova šukal byl..nezapomenutelný. Myslím, že na tohle budu vzpomínat ještě za 10 let. 'Pojď zlato, pojď.' Našepkával mi do ucha sladké slova po kterých jsem měla pocit, že doslova teču. Sem, tam, dovnitř, ven, na stranu, na druhou, prudký příraz! Jakoby toho nebylo málo, svým ukazováčkem začal třít o můj pohárek slasti - klitoris. To byl můj vrchol a orgasmus přišel takřka okamžitě.
Mé tělo se celé prohlo a naplo. Nechávala jsem se unés ve vášni orgasmu a vůbec jsem nevnímala, že Justin ještě není. Stále do mě přirážel až se náhle uvolnil a já cítila, jak jeho semeno pulsuje v mém vnitru.
A pak mi to došlo.
On se udělal do mě.
Ale já neberu prášky.
----
Další část je tady! Jsem po dnešku ultra unavená a líná tak je část bohužel krátká. So sorry.
Kdo ještě není ve FB skupině, neváhej a přidej se! Odkaz dám do komentářů:-)
PIŠTĚ KOMENTÁŘE!! POTŘEBUJU ZNÁT VÁŠ NÁZOR NA STORY.