prologos

80 3 1
                                    

29 wrzesień 1939, Berlin.

Ten dzień jest nazywany dniem, narodzin. Zapytacie, któż mógł się w ten dzień urodzić? W tym dniu, urodził się prawowity potomek Hitlera. Tak tego Hitlera. Pomyślicie sobie, przecież nic nie zostało udokumentowane. No właśnie. W tamtych czasach mpreg był czymś co mogło kogoś upokorzyć. Hitler nie mógł sobie na to pozwolić. Dlatego też, ukrywał się z ciąża i nienarodzonym dzieckiem... Jakie było jego zdziwienie, gdy dziecko narodziło się z twarzą szczura...

29 wrześnień 1940, Polska
Mija rok. Dokładnie rok, gdy szczurjugend ma rok. Zdolności dziecka rozwinęły się tak samo szybko jak dziecka Belli i Edwarda ze zmierzchu. Zrozpaczony Führer nie wiedział co począć. Postanawia porzucić, szczurajugend...

- Mein Kind... - powiedział ojciec pełen skruchy.

- Mein Vater... - odpowiada mu dziecko.

- WAS?! -Ojciec się poddenerwował

- Entschuldigung... Mein Führer...

- Gut.- pogłaskał szczura po włosach. - Ich... Ich muss dich verlassen- powiedział, że to koniec ich przygody.

- MEIN FÜHRER! NEIN! - wyraźnie zaprzeczyła.

- Ja mein Kind...- potwierdził. - Du wirst in der Kanalisation leben. - powiedział, że będzie żyła w kanałach.

- NEIN! BITTE NEIN! - zaczęła płakać.

- Entschuldigung mein Kind. - porzuca swoje dziecko.

Droga sukcesu: od kanałowego szczura do dostojnego kota Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz