Canlarım yorum yapmadan geçmeyiniz🧡 Biraz destek vermekten ne çıkar değil mi ama💛😊
İyi Okumalar
QOn Sekizinci Bölüm
Ağlamaya başlayan kızıyla kendine geldi. Kızına ulaşmak istediği anda çekilen tetiğin sesini duydu. Gözleri öfkeden kapkara olmuş bir adam vardı karşısında. Gözlerinden aşağısını siyah bir fularla kapatmış olan adam simsiyah giyinmişti.
O iğrenç sesini duydu.
"Dünya Arıkan. Sakın hareket etme. Önce sen sonra kızın ölür."
"Ne diyorsun sen?"
Adamın, arkasından aynı şekilde giyinmiş elinde silah tutan adamları görmüştü. Etrafına baktı. Ama kimse yoktu. Yardım isteyeceği tek bir kişi bile yoktu. Şuan koca sokakta yankılanan tek ses kızının çığlıklarıydı.
Mavi gözleri üzerine doğru gelen onlarca silahlı adama bakıyordu. Yerinden milim kıpırdayamıyordu. Neyin nesiydi bu? Bu adamlar nereden çıkmıştı? Aklında bir sürü soru varken kaçmanın yollarını aradı ama imkansızdı.
Kızı yüksek sesli bir çığlık koparınca aniden onu kucağına aldığı anda havaya açılan ateşle bir çığlık attı. Arkasını dönerek kızını sakladı.
"Dünya!"
Duyduğu tanıdık sesle sol tarafına baktı. Koşarak gelen Ayaz'ı gördü. Elinde silah vardı. Adamlara ateş ederken isabet ettirerek yaraladığı adamlara baktı. Kızını saklarken gözleri oraya kitlenmişti. "Hadi güzelim bu tarafa." Ayaz, onu kolları arasına alarak hızlı adımlarla bir duvarın arkasına yasladı. Gidene kadar sağ elinde tuttuğu silahla kaç el ateş ettiğini sayamamıştı bile. "Ali." Diye bağırdığını duydu ama şuan net olarak işittiği tek şey kızının çığlıklarıydı. "Tamam, kızım geçti anneciğim. Ben buradayım." Kızını usulca sallarken burdan sağlam çıkmaları için dua etti.
Çoğalan silah sesleriyle birlikte Ayaz, ateş etmeye devam ediyordu. Kesilen seslerle birlikte derin bir nefes aldı. "İyi misiniz?" Karşısına geçen Ayaz, başını elleri arasına almıştı. Elinde ki silahı hissediyordu. Ruhsuz bir şekilde ona bakarken Ayaz, kısık sesle bir küfür mırıldanarak silahı beline taktı. Alnına bırakılan öpücükle hırsla nefes aldı.
"Ayaz, iyisiniz değil mi?"
Barda, garsonluk yapan olarak bildiği Ali'nin elinde ki silaha takılmıştı bu kezde gözleri. Ali, Ayaz'ın bakışıyla silahı beline takarken başını salladı. "İyiyiz. İyiyiz bir şey yok. Aslan Bey'in adamları geldi. Ortalığı hallediyorlar."
"İyi."
Verdiği bilgi umrunda bile değildi. Gözleri Dünya'daydı. Dünya, aniden Ayaz'ın omuzuna çarparak oradan çıktı. Kızının bebek arabası delik deşik olmuştu. Arabaya astığı her şeyi bir hışımla aldı. Hızla kaldıkları yere doğru yürümeye başladı.
"Dünya!" seslenen kocasını duymadı bile. Arkasından koştuğunu duyuyordu. Ama durmaya niyeti yoktu. Aniden kollarından çekilmesiyle sendeleyerek arkasına döndü. Göğsü körük gibi inip kalkan kocası ona bakıyordu. Bunlar hep sinirdendi.
"Ne var, ne istiyorsun?"
"Ne mi istiyorum? Nereye gidiyorsun?"
"Senin olmadığın bir yere. Kızımın can güvenliğinin olduğu bir yere!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDI
Romance"Sen, Dünya'yı hak etmeyecek kadar korkak bir adamsın." Ayaz, aniden geriye dönüp Şahin'e bir kafa attı. O yere düşmüş burnunu tutup acılar içinde kıvranırken aniden Acar'ın elinde ki silahı aldı. Şahin'in bacağına bir kurşun sıktı. Adam'ın acı için...