Elindultunk,hát a lányokkal és Balázzsal Debrecenbe.Amig mentünk a pályán,addig bekapcsoltuk a rádiót.Pont az egyik kedvenc számunk ment pont,ezért maxra feltekertük a hangerőt és mentünk-mentünk.Eltelhetett egy 2óra szerintem,mert arra kelltem hogy keltegetnek a lányok,hogy Alexa..........
-Elz:Alexa,kelj fel itt vagyunk.Hallod?
-Én:Csak még 5percet.
-Han:Mi?Dehogy adunk 5percet,már itt vagyunk és nállad a kulcs is nem tudunk bemenni,meg ennünk is kéne,meg mondjuk készülni edzésre is.(Konkrétan már a fülemben kiabált :D)
-Balázs:Majd én felkeltem Hannusom.ALEXAAAAAA.....
-Én:(Ahogy meghalottam,mert ezt szerintem nem lehetett nem hallanni,még a szomszédok is felkelhettek akik delelnek.)
-Elz:Jesszusom Balázs,hülye vagy?(Persze a báttyával nem anygalka.) :D
-Balázs:Nem drága hugicám.De látod?Felkelt.
-Én:Oké,Oké,fenn vagyok.(Kiugrottam a kocsiból,megkerestem a kocsi kulcsot és már oda is adtam Balázsnak.(Balázs néz rám.)
-Han:ÖHM...Alexa?Meg mondanád melyik ház az?
Persze elfelejtettem,nem tudják milyen házba fogunk lakni... :D
-Én:mindjárt mondom csak addig vissza alszom.........(Röhögve vissza fekszem a kocsiba)
-Elz:Alexaa.....ugye nem?Ne szorakozz már,gyere ki és mutasd meg,bekell pakolnunk és még éhes is vagyok,Balázsnak még nem hozzták el a kocsiját sem,addig készüljünk már el légyszives.(Kutya szemekkel néz rám.Aminek senki nem tud ellen állni.)
Kikelek a kocsiból,de mikor kikelek hivnak.....
Edző bá:Szia Alexandra!(Csak is ő hiv igy,ha mérges)Upssz.....
-Han,Elz:Ki az?
-Én:(Suttogva)AZ edző az.
Csajok egyszerre mondanak egy basszust.
-Én:Tessék edző bá?Miben segithetek?
-Edző bá:Miben?Alexandra,azt mondtad,hogy hivsz,ha megérkeztek.
-Én:HU........Hogy csak ez a baj?Azt hittem már nagyobb baj van...kigyuladt valami vagy ilyenek.Amúgy most érkeztünk ebben a pillanatban,kipakolunk eszünk és már megyünk is.
-Edző bá:Jajj....édes lányom,hallom téged mége meglehet ijeszteni.(Röhög az edző)De ne felejtsétek ma 18tol edzés.
-Én:Rendben van,nem felejtem el.
Letettem a telefont a lányok elkezdtek szakadni a röhögéstől.
-Elz:Hahaha......Ha láttad volna az arcodat.
-Han:Mint akin át ment egy úthenger.
-Én:Haha....nagyon vicces,tudod,hogy bele kiabált a telefonba?
-Balázs:Hogy hallottuk-e?Még nekem is fáj a fülem.
Balázshoz vágom a kocsikulcsokat,mivel már az ő kocsiját is meghozta a söfőr.De még mindig nem tudták melyik ház a mienké. :D
-Én:Hát lányok,Balázs,ez a mi házunk.
YOU ARE READING
Bunkó a láthatáron!
RomanceSziasztok!Arra gondoltam én is belekezdek egy történetbe :) Remelem tetszeni,fog!Előre is bocsánat a helyesirásomért! :(A történetem egy lányról fog szólni és egy bunkó rossz fiuról,ki gondolta volna? :D Nem tudom ti hogy vagytok vele,de en nagyon s...