NOT : BEN BU HİKAYEYİ "Sen Anlat Karadeniz" Dizisine göre yazmıyorum o dizinin büyük bir hayranıyım oyunculardan sadece "Anne Oğul'u" "Abla Kardeş" olarak yaptım.ama konusuda o diziden farklı olacak. Yb yazmaya devam ediyorum.Neyse artık başlayabilirim...
Tahir : Onları kurtarcam o pislikten...
Murat : Tamam iyi hoş da abi nasıl olacak bu.? Komşular akrabalar arkamızdan konuşur.kapatamayız ağızlarını annemde delirir.
Tahir : Ula yangaz bizde biliyoruz bunları ama sizde beni biliyorsunuz...ben deliyim boşa demiyorlar bana "deli tahir" diye ne yapıp edip o iki kardeşi o caninin elinden alacağım."Karadeniz'in Umudu Bitince İnadı Başlar"neyse işte.sen ve fatih bana yardım edeceksiniz.
Fatih : ben varım abi..
Murat : bende varım sen planı anlat bize...
Tahir : bakın şimdi şöyle yapacaz......anladinuzmi.?
Yangazlar : anladuk abi.
Tahir : o zaman vakit kaybetmeyelim yangazlar idrisuda aliruz geçerken.
İdriside yanlarına alıp hem giderler hem planı anlatırlar.ve abla kardeşin hapis olduğu o yere varırlar.pusuda beklerler tahir'in işaretini beklerler.tahir "Şimdi"der yangazlar ve idrisde yavaşca adamların arkasından yaklaşır.ve onları etkisiz hale getirirler.o sırada tahir de içeri girmiştir.tabi vedatla göz göze gelirler.sonra vedat kızgın bir şekilde tahire doğru koşar.tahir de ona yumruğu indirir.tekme tokat girişir vedat'a vedat da ona vurmaya çalışır ama tahir o kadar hızlıdır ki yetişemez.ve gücünü kaybedip bayılır.eyşanında evde olmamasını fırsat bilip yiğitle ablası nefesi ordan alarak çıkar.yangazlar yiğiti alır hemen ordan evlerine götürür.tahirle nefes de bir arabaya binip arkalarından gider.
Nefes : Teşekkür ederim :)
Tahir : ben doğru olanı yaptım.
Nefes : tamam o zaman kardeşimle beni bir otogara bırakın biz bundan sonrasını hallederiz.
Tahir : Olmaz sizi bırakmam ben koruycam ikinizi bundan sonra.
Nefes : yapma tahir annen abin bizi istemiyor.birde köylü var tabi...
Tahir : yengem yangazlar balım osman hoca seviyor sizi.annemin abimin ve köylünün ne dediği umrumda değil...
Nefes : (tahir'e bakarak) :,))
Tahir :(nefes'e bakarak) ;))
Neyse uzun bir yolculuğun ardından tahirlerin evine gelirler.asiye kızı balım ve osman hoca ikisinide gülerek karşılayıp kucaklarken.mustafa ve saniye hanım asık ve kızgın suratlarıyla bunların ne işi var burda der gibi bakarlar onlara.hallerinden bellidir onları istemedikleri...
Bakalım nefes ve kardeşi bundan sonra neler bekliyor hepsi de onlara alışacaklar mı.? Yoksa onlara hayatı zindan mı edecekler... yb de göreceğiz ...
OY VE YORUM YAPIN LÜTFEN !!!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Tahir'in Nefesi♡Yiğit♡ #theWattys2018
Фанфик◇KARAKTER TANITIMI◇ -Nefes (20) ailesiyle mutlu bir yaşam sürerken birden herşey altüst olur korkunç günler yaşarlar.Buda yetmezmiş gibi,kardeşi "yiğitle"(8) bir odaya kapatılırlar.ve yıllarca orda kapalı kalırlar.... Ama bir gün kaçmak için plan ya...