Proloog

73 10 2
                                    

Siin on üks "rahustav" meme enne raamatu algust. ;)
(Kuigi sel pole raamatuga mingit pistmist xD)

Hallo kõigile! See on siis minu uus raamat, mis loodetavasti osaleb lähitulevikus ka Vattide kirjandusvõistlusel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hallo kõigile! See on siis minu uus raamat, mis loodetavasti osaleb lähitulevikus ka Vattide kirjandusvõistlusel. 😏
Loodetavasti see on parem kui mu vana raamat, sest olen nüüd nata rohkem kirjutamist õppinud ja loodaks, et suudan paremad osad kirjutada.
Senini, loodan et teile meeldib ja hakake siis raamatukoitamisega pihta! ;) 🐛📚
(Vabandan juba ette kirjavigade jms asjade eest..)
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
"Anna, sa kuulad nüüd väga tähelepanelikult mida me sulle ütleme kullake." lausus mu ema mulle rahustavalt silma vaadates. Asjad on valesti. Ma teadsin seda. Ma seisin oma perekonnaga keset metsa, põgenedes sõja eest mille me peagi kaotamas olime. Nad ei saa seda enam minu eest varjata. Varjata seda et me kaotame, seda et meil pole enam kuhugi põgeneda, sest tulemas on panga äär.

"Peida end, Anna. Luba mulle, et ükskõik mis juhtub, sa püsid varjus." ta vaatas mulle otse silma, ma teadsin, et midagi paha on juhtumas. Mu sisikond tõmbus krampi, ma surusin suu kriipsuks, "Aga.." jõudsin ma öelda kuid ema katkestas mind kohe. "Luba mulle." Ta vaatas mulle sügavalt silma. Ma üritasin oma pilku peita, kuid see ei õnnestunud. "Hästi." ütlesin ma lõpuks.

Ta embas mind, kui kuulsime selja tagant kõva plahvatust ja raksu. Nad on meid leidnud. "Nüüd Anna, mine!" karjus ema mulle. Mul ei jäänud muud valikut kui talle kuuletuda, hüpates esimesse põõsaste ja okste varju, mis läheduses oli. Mul oli siiski võimalus nende vahelt toimuvat näha.

Tükk aega võttis maad vaikus, kuni;"Nii, nii. Lõpuks siis ka isiklik kohtumine teiega, härra ja proua Woodstream. Milline au, milline au." vaiksed sammud saatsid ta külma ja kõledat häält, millest imbus läbi puhas viha ja verejanu. Kaks kogu ilmusid hämarusest ja lähenesid mu vanematele. Nad olid umbes sama pikad, kuid neist õhkus üsna erinevaid emotsioone. Nad astusid valguse kätte. Draco. Ma tundsin ta kohe ära. Ma vihkan teda. Seda kaabakat. Ja see viha tuleb südamest. Must keep lehvis ta järel kui ta lähenes lonkiva sammuga, toetudes oma heleda mõõga terale. Tema järel sammus ta ainus poeg, Damian. Ta on minuga sama vana, 16. Kuid ta pilk tundus olevat kuskil mujal, mitte siin, olevikus. See justkui üritas põgeneda, põgeneda kõige selle eest, mis toimub.

Ela Minu Jaoks, Ma Suren Sinu Jaoks.Where stories live. Discover now