De zomervakantie is net 2 weken bezig maar heb me al aardig verveeld op veel slapen en mega lui zijn heb ik verder niet echt iets gedaan. Ik doe nog even een grote handdoel in men tas en loop daarna naar benden. Daar zit men vriendin Lola al. Lola is mijn beste vriendin. We kennen elkaar al sinds de middelbare school. Ik hoop ook echt dat zij mijn roommate wordt op de universiteit. Samen zouden we vandaag naar het strand gaan. Hoewel ik een mega hekel aan zand heb ga ik toch mee. Het is super warm dus kan wel wat afleiding gebruiken.' Klaar?' vraagt Lola.' Helemaal.' antwoord ik en doe men zonnebril op. Samen lopen we naar men auto. Ik was super blij dat ik een halfjaar geleden men auto rijbewijs heb gehaald en gebruik hem dus ook vaak. Ik zet een lekker nummer op en rijd weg.
Het is erg druk op het strand en om nu nog een plekke half in de schaduw te vinden is haast onmogelijk.' Daar.' roept Lola en wijst naar een mooi plekje half onder een boom. Snel installeren we ons en gaan er lekker bij liggen.' Pff wat ben ik blij dat het vakantie is.' zucht ik.' Ja ik ook. Zullen we even gaan zwemmen?' zegt Lola.' Ja is goed. Ga jij maar vast ik kom eraan.'Ik voel me zeer aangekeken door een paar jongens die schuin tegenover ons liggen, maar ik sta op loop gewoon door.
Bij het water aangekomen rent Lola er gelijk in. Gestoord kind is het ook. Dacht het dus even niet dat ik dat ook ga doen. Hartstikke koud. Met kleine pasjes ga ik het water in. Achter me hoor ik een groep mensen aankomen rennen. Please maak me niet nat denk ik bij mezelf. Te laat. Een vloedgolf van water gaat over me heen.' Hallo er zijn meer mensen hier.' zeg ik chagrijnig.' Sorry.' gilt een jongen die al te ver in het water is. Als een verzopen kat loop ik terug naar de handdoek. Lola is nog in het water. Ik droog me een beetje af en merk dan er iemand naar me toe komt lopen. Lekker lichaam. Snoezig haar dat nu wel plat zit omdat het nat is. Zijn ogen zijn verborgen achter zijn zonnebril. 'Hoi.' groet hij me.' Heey.'' Gaat het? Sorry dat we je nat maakte.' zegt hij en gaat naast me op Lola's handdoel liggen.' Geeft niet droogt wel weer op.'' Ik ben Liam.' zegt hij en doet zijn zonnebril af. WAUW die bruine ogen. 'Ik ben Nadia. Ik heb je hier nog nooit eerder gezien. Ben je nieuw?'' Ehm ja een soort van. Ik ben hier met een paar goede vrienden en we treden op.' zegt hij. 'Ohw wat leuk.' zeg ik en zie Lola naar ons toe komen. 'Ehm je ligt op mijn handdoek.' zegt ze. 'Ohw sorry.' zegt Liam en staat op. 'We treden vandaag ook op hier op het strand. Wil je komen kijken?' vraagt hij. 'Ja lijkt me leuk.' zeg ik. 'Mooi dan zie ik je dan.' zegt hij en loop weg. Zei hij nou optreden. Hier op het strand. vandaag?' brengt Lola ongelovig uit. 'ja.''Wat leuk. Zullen we alvast een kijkje nemen?''Ja is goed." We staan op en lopen over het strand richting de menigte die al staat te wachten.
We staan nu dichtbij genoeg om de band goed te kunnen zien straks. 'Hey.' hoor ik een bekende stem zeggen. Ik kijk om. 'Liam! Heey.' reageer ik enthousiaster dan ik had verwacht. Liam loopt naar me toe. 'Ehm hallo?' zegt Lola. 'Ohw ja ehm Liam dit is men vriendin Lola. Zij was straks bij mij. ' 'Hoi Lola leuk je te ontmoeten. Het spijt me nog van je handdoek.''Hey Liam. Geeft niks hoor, maar toch bedankt en succes straks.'zegt ze. 'Gaat vast wel lukken. Maar Nadia ga je even mee dan stel ik je aan mn vrienden voor.' zegt Liam. 'Ja tuurlijk. Is dat oké Lola?' vraag ik.'Ja joh doe wat je niet laten kan. Maar wees op tijd terug ik wil hier niet de hele tijd alleen staan.' zeg ze. 'Oké.' zeg ik en loop met Liam mee.
We lopen om het podium heen en daar zie ik 4 andere jongens staan.' Heey guys.' zegt Liam en loopt naar ze toe.' BROOO' reageer een blonde jongen en springt op hem. 'Ja bedankt Jesse.''Liam wie is dat.' vraagt een van de andere jongen met zwart haar.' Dit is Nadia.' stelt Liam me voor.' Hoi Nadia dus jij bent de vriendin van Liam.' zegt Jesse. 'Vriendin?' vraag ik en kijk Liam aan.' Ehm ja soort van.' zegt Liam alleen en kijkt een beetje ongemakkelijk.' Hoi ik ben Thomas.' begroet een andere jongen me met bruin haar. 'Ik ben Zayn.' zegt de jongen met zwart haar.' Ik ben Harry.' zegt een jongen met bruin krullend haar. 'En ik ben Jesse Liam's vriendje.' glimlacht hij. ' Ehm je vriendje Liam?' vraag ik.' Nee! Jesse doe normaal!!' zegt Liam geirriteerd en kijkt hem boos aan. 'Oké laten we ergens anders heen gaan.' zegt Liam en slaat een arm om me heen. Ik schrik een beetje van deze plotselinge aanraking die ik niet gewent ben. Gelukkig lijkt hij niks door te hebben. 'Geen gekke dingen doen je moet nog op straks.' roept Thomas ons na en samen met Jesse begint hij te lachen.
Liam en ik lopen verder over het strand.' Sorry van de jongens ze kunnen nogal overdreven zijn. Vooral als een van ons aankomt met een meisje.' zegt Liam en gaat in het zand zitten. Ik ga naast hem zitten. 'Geeft niet.''Dus wat zijn jou plannen na de zomervakantie?' vraagt hij.'Ik heb geen idee. Studeren samen met Lola.'' Ooh cool op de universiteit?'' Ja we hebben het geluk dat we beide in hetzelfde geïnteresseerd zijn. En jij?'' Ik wil eigenlijk samen met de boys verder gaan in de muziek. Maar m'n pa staat er niet helemaal achter.'' Oh wat vervelend, maar je moet je droom niet opgeven om wat andere van je willen.''Nee wil ik ook niet, maar hij heeft me wel al ingeschreven. Dus ik kan niet anders.'Er valt even een stilte terwijl we beide de zee in kijken.
Daarna zegt hij ineens "Je hebt echt iets bijzonders''Hoezo? Omdat ik dit zeg' vraag ik. ' Gewoon dat voel ik.' zegt Liam.' Ohw.' Zeg ik alleen. Ik voel mezelf in verlegenheid worden gebracht. Deze situatie begint nu ongemakkelijk te worden. Ik weet niet waar ik moet kijken en begin maar met het begraven van mijn tenen in het zand.
"Ben je al een beetje voorbereid op het studenten leven?" Gelukkig we gaan over tot een ander onderwerp.
" Kun je je daar op voorbereiden? Ik bedoel de lessen zullen pittig worden. Maar ik heb Lola."" En je kamergenoot?"" Ik weet nog niet met wie ik op een kamer kom. Ik hoop Lola."" Of je komt ineens met een complete vreemdeling op de kamer die de gekste hobby's heeft." zegt hij en kijk me aan. Wat bedoelt hij daar nu mee. "Nou dan leer ik er wel mee omgaan."" Oh ja?" zegt hij en kijkt me verbaast aan. Wat heeft hij ineens. Voor iemand die ik net ken is het heel apart dat hij zit soort dingen bespreek met een meisje die hij net kent. Maar ergens maakt hij me ook nieuwsgierig. Hij heeft een soort aantrekkingskracht die ik niet kan weer staan. Ik weet ook niet zo goed hoe ik me moet gedragen. Hij heeft een rustige uitstraling maar ook iets duisters. Kun je het zo noemen?"Ik ben iemand die gewoon alles over zich heen laat komen en daarna zich aanpast.""Ja dat merk ik." Ik kijk hem verwart aan."Je zit nu met een jongen op het strand die je nog geen 3 uur kent." zegt hij grijnzend. Oh dat bedoelt hij. Hij heeft het zelf misschien dus toch door. Of komt dit omdat ik iets laat merken?" Haha ja dat klopt, maar ik kan mensen goed lezen wie ik wel en niet kan vertrouwen." Hij grinnikt even. "Misschien heb je gelijk, misschien moeten we elkaar beter leren kennen. Zal ik je vanavond meenemen om iets leuks te doen?""Nou lijkt me leuk." zeg ik en sta op, want in de verte zie ik Lola zwaaien. "Maar eerst het concert." zegt Liam en we lopen terug richting het podium.Hallo allemaal,
Zoals jullie zien is het verhaal aangepast.
Ik heb besloten om hem te herschrijven. Het wordt GEEN one direction fanfic meer.
Maar wel soort gelijk. Liam blijft onze hoofdpersoon.
Ik hoop dat je blijft lezen
Laat weten of je leest
JE LEEST
Sexlessons Ft. Liam
Teen FictionMijn leven zou ik beschrijven als die van ieder ander meisje. Ik ga naar school. Ik werk. Ga uit met met mn vriendin. Het enige waar ik in verschil is dat ik nog nooit verliefd ben geweest. Natuurlijk heb ik wel gevoelens gehad voor jongens. Maar no...