9.Bölüm

173 20 5
                                    

Öncelikle size minik bir haberim var. Maalesef okul açıldığı ve benim yeni sınıfıma geçiş yüzünden haftada 1 , kafama eserse 2 bölüm atıcam hadi bölüme geçelim.
Hatırlatma:
Yaprak sözünü tamamlayamadan bayılır.
A:YAPRAAAK!
Yaprak'ın ağzından:
Gözlerimi açtığımda Ali ve Barış'ı gördüm.
A:Gözlerini açtı!
B: Yaprak iyi misin?
(H=hemşire   D=doktor)
H: Doktor bey hastamız uyandı.
D: Tamam ilk ve en zor aşamasını atlattık.
Y: Ya ne aşaması ben iyiyim hadi kalk götür beni buralardan daraldım N'olur?
A: Olmaz önce iyileş.
Ali elimi öptü. Ve doktor onları odadan çıkardı. Daha sonra birkaç soru sordular.
D: Arkadaşlarını hatırlıyor musun?
Y: Ha... ha..ev.. yani bilmiyorum. D: Anladım. Peki o an ne oldu?
Y: Onlar bana kendilerini tanıtıp bir kolye verdiler ve birden gözüm kapandı. Gözlerimi açtığımda onlarla 5 yaşındaki ağaç altında Ali'yle saklanıp , Oğuzun beni pislikleriyle delirtmesi , Gökhan'ın Sinan'a sinirlenip küfür etmesi ve Sinan'ın kızın yanında rezil olup ağlayıp yanıma oturması. Gerçekten hatırlıyorum Ama ben lise anılarımızı bile hatırlıyorum ama ben hâlâ lisedeyim. Bu saçmalık ne?!
D:Kendin hatırlamalısın.
Y: Olmuyor!
D: Olacak. Herşeyi başarabilirsin. Ama bu bir sevdiğinle daha kolay olur...
Y: Sevdiğim=Ali ALİİİ!
A: Efendim küçük titan.
Y: Benim sana ve çeteye ihtiyacım var.
A: Neden?
Y:................
            ★★★
Yaprak'ın ağzından;
Çocuklar ile konuşurken zaman çok hızlı geçti. Herkes evlerine dağıldı. Sonunda Ali ile tek kalabilmiştim. Doktor Ali ile konuştu. Ali bana baktı ben ona. Ali bana güldü ben Ali'ye. Ve doktor serumu taktığında uyumaya başladım. Uyandığımda ise karşımda dikilmiş 5 yakışıklı bana bakıyordu; Ali, Barış , Sinan , Gökhan ve Oğuz. Ama ağlayarak. Neden ağlıyorlardı? NEDEN? Ben buradaydım! Belkide yoktum...

Biraz kısa oldu özür dilerim ve herkese okul hayatında başarılar dilerim... ♥♡♥♡

1N1KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin