Merhaba arkadaşlar,normalde devam etmicektim ama ediyim dedim o yüzden buda 2. bölüm ve multimedia da Toprak var :)
Başımda olan büyük bir ağrıyla gözlerimi açtım.Etrafımı daha net görebilmek için gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdım
Burası benim odam değil amk.Bu oda bembeyaz,öldüm mü yoksa ben?? Aha kapıda bir melek var,kesin öldüm abi ben...
Melek:Nihayet uyandın seni uykucu..Kendini nasıl hissediyorsun?
Ben: Nerdeyim ben?? Sen kimsin??
Melek: Merak etme benim evimde güvendesin,düştüğünde başını yere çarptın ve bayıldın bende tıp öğrencisi olduğumdan sana yardım etmek içim evime getirdim..
''Bişeyler söyledi ama o kaslı kolllarına bakmaktan onu dinleyemedim''
Ben: Efendim?? Ne dedin??
Melek: Neyse boşver önemli değil,sadece güvende olduğunu bil yeter,bu arada ben Toprak :)
Ben: Ah bende Nesem,tanıştığıma memnun oldum
Toprak: Bende,seni tatlı kız :) Şimdi kendini nasıl hissediyorsun?
Ben: Başım ağrıyor,sersem gibiyim..
Toprak: O zaman ben sana ağrı kesici getiriyim
Adının toprak olduğunu öğrendiğim kurtarıcım gittikten sonra çantamı aramaya başladım.Yerde masum masum duruyordu,Ah bebeğim benimmm..
Hemen içinden telefonumu aldım,OHA AMK!!! 30 cevapsız arama ve 53 mesaj!!!!!!!!!!!!
Cevapsız aramaların 12 tanesi Helin'den,10 tanesi Alev'den,8 tanesi Mira'dan..Ağzıma sıçıcaklar...
Allahtan Tülay ailesinin yanına tatile gittiğini için aramıyor bizim kızlarda akşam eve gelmediğim için merak etmişlerdir..
Hemen Mira'ya mesaj attım, ''Beni merak etmeyin iyiyim,eve gelince herşeyi anlatıcam bitcheslar öptüm sizi''
Toprakcığım elinde 1 bardak su ve ilaçla gelince hemen telefonumu yan tarafa uçurup ona döndüm ilacı alınca sadece bir teşekkür edip ilacı içtim..ALLAAHH ÖLÜYOOOMM!!
Ben: Neyse ben gitsem iyi olucak,herşey için çok teşekkür ederim.
Toprak: Dur dur,ben seni bırakırım
Ben: Ah hiç gerek yok,ben giderim sen zahmet et-.....
Daha cümlemi bitiremeden o kası kolların arasındaydım..
Toprak: Sen ne kadar konuşuyorsun böyle,nazlanma...
Dışımdan sadece gülerken,içimde filler kolbastı oynuyordu.Sesimi çıkarmadım.Zaten başım ağrıyordu.Abii bu evse bizimkisi ahır!! Ben kesin kaybolurum burda..Karşımda bir RANGE ROVER görünce garaja indiğimizi anladım,beni yere indirip kapıyı açtı,itiraz etmeden koltuğa oturdum.
Yolu tarif ettikten sonra dışarıyı izlemeye başladım,Yol boyunca ikimizinde ağzını bıçak açmadı,ne kadar ÖKÜZ!!! Eve geldiğimizde arabayı durdurdu.
Herşey için tekrar teşekkür edip arabadan tam inicekken kolumu tuttu ve..
Toprak: Umarım bir daha görüşürüz prenses :)
diyip yanağımdan öptü.
Çaktırmasamda bütün organlarım eridi.''Umarım'' diyip kendimi arabadan dışarıya attım.Arabaya baktığımda afallamıştı,üzgün bir yüz ifadesiyle arabayı çalıştırıp gitti.
''Napsaydım numaramı verip öpsemiydim?? Alla alla sizde bir alemsiniz valla''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Tesadüf
Teen Fiction19 yaşındaki nesem'in hayat hikayesi,bu kızımız inanılmaz uyuşuk ve sıkıcı bakalım onu neler bekliyor...