Kiedy widzicie się pierwszy raz...
♡ JIN ♡
Weszłaś właśnie do bardzo popularnego sklepu w Seulu.
Z bólem serca musiałaś przerwać słuchanie muzyki.
(Leciała właśnie twoja ulubiona piosenka od BTS)
Chowając słuchawki do torebki, zauważyłaś jak mężczyzna stojący przy kasie wlepia w Ciebie swój zabójczy wzrok. Gdy podeszłaś nieco bliżej zorientowałaś się , że jest to Jin z BTS.♡ SUGA ♡
Czekałaś na autobus słuchając muzyki i oglądając różne nagrania znanego zespołu BTS.
Nagle ktoś podszedł do Ciebie i wyjął Ci z ucha jedną słuchawkę.
- Co ty robisz? - Zapytałaś oburzona, zerkając gniewnym wzrokiem na chłopaka.
- O której jedzie autobus? - Zapytał delikatnie się uśmiechając.
- Zzzzza chwilkę p-powinien być. - Przyznałaś jąkając się.
Oczy prawie Ci wypadły, gdy zobaczyłaś, że stoi przed tobą Suga z BTS.
♡ Rap Monster ♡Szłaś z pracy. Byłaś bardzo zmęczona.
Próbowałaś wygrzebać swój telefon z torebki gdy przypadkowo wpadłaś na jakiegoś chłopaka.
- Wszystko dobrze? - Zapytałaś zdenerwowana.
Chłopak odwrócił się i uśmiechnął.
- Spokojnie. Jest dobrze, nie denerwuj się. - Powiedział szeroko się uśmiechając.
Stałaś bez słowa nie wierząc w to, że akurat weszłaś w Rap Monstera.♡ J-HOPE ♡
Byłaś po kilku piwach. Siedziałaś na przystanku z przyjaciółką. Nie często piłaś alkohol ponieważ źle na Ciebie działał. Postanowiłaś iść do domu na nogach bo nie chciało Ci się czekać na autobus. Twoja przyjaciółka chciała Cię zatrzymać. Straciłaś równowagę i przez to się wywróciłaś.
Zaczęłaś się głośno śmiać i wygłupiać. Wtedy zauważyłaś jak J-Hope się na Ciebie patrzy i słodko uśmiecha.♡ JIMIN ♡
Dziś miałaś spotkać się ze swoją przyjaciółką w restauracji. Gdy przyszłaś zajęłaś wolne miejsce i zamówiłaś sobie wodę. Po chwili zaczął robić się duży tłok.
Cieszyłaś się, że tak szybko zajęłaś miejsce i nie będzie z tym problemu. Nagle ktoś przysiadł się do Ciebie. Od razu podniosłaś wzrok znad telefonu by poinformować nieproszonego gościa, że to miejsce jest już przez kogoś zajęte. Zrobiłaś się czerwona jak burak gdy zobaczyłaś przed sobą Jimina.
- Mogę usiąść? - Zapytał ze słodkim uśmiechem.♡ V ♡
Pracowałaś w znanym sklepie. Właśnie miałaś zmianę i musiałaś rozpakować pudła z ubraniami, które trzeba było wyciągnąć najpierw z magazynu. Byłaś już trochę zmęczona, a ciężkie, pełne ubrań pudła nie ułatwiały Ci zadania. Usiadłaś na ziemi w koncie sklepu ocierając ręką czoło. Powoli zaczęłaś wyciągać i sortować ubrani odkładając je na bok.
- Gdzie kupić tak słodkie uszka, podobne do twoich? - Usłyszałaś nagle pytanie skierowane w twoją stronę.
- U nas możesz takie dostać. Są przy kasie. - Odpowiedziałaś.
- Pokażesz mi? - Zapytał robiąc przy tym słodką minkę.
Gdy się do niego odwróciłaś, twoje serce zabiło mocniej gdyż był to Kim Taehyung.♡ JUNGKOOK ♡
Nie udało Ci się wyjść z pracy o umówionej godzinie, więc byłaś zmuszona biec na autobus. Z kurtki wypadły Ci klucze do mieszkania.
Autobus niestety odjechał zostawiajac Cię na przystanku. Wkurzona stanęłaś przy rozkładzie sprawdzając inne linie.
- Proszę to chyba twoje. - Usłyszałaś brzęk kluczy.
- Dziękuje Ci nawet nie zauważyłam kiedy mi wypadły. - Popatrzyłaś na chłopaka z niedowierzaniem, że rozmawiasz z Jungkookiem.⋆ ⋆ ⋆
Mam nadzieję, że mi wyszło XD
Ps. Przepraszam za błędy.
CZYTASZ
REAKCJE BTS
Fanfiction안녕하세요 ❤️✔️ Są to reakcje Bangtan Boys! 1 - #mylove 23.11.2018 1 - #idole 15.11.2018 3 - #idole 17.11.2018 4 - #idole 30.10.2018 1 - #idole 6.04. 2019