Miss Fortune

4.6K 89 21
                                    

.*Miss Fortune*
Selam. Gözlerinde tehlike var hoşuma gitti . Neyse. Ben Miss Fortune. Valla mı diceniz. Valla.  Hani şu ultisini atarken hunharca haykıran şahıs.  Neyse siz anladınız onu. Bi nevi acıların çocuğuyum. La sup'lar kill bırakmıyo ! Türkiye bura . Hele Lux.Sarı çiyan. Nifret edilesi şahıs. Ks atıyo arada bi de. Slk sy .s  Caitlyn ile kankayık. Kill'leri bi o bi ben alırız. Öyle alt koridorda takılırız. Çay püskevit yediğimiz olmuştu. Kahveler falan Braum'dandı. Kalkanını da çay bahçemizin kapısı yaptık. Gerçi Ashe gelip dondurdu her şeyi . Güya yanlışlıklaymış. Biz de dondurma tezgahı kurduk şu an dondurma yapıyor cezası bu yani. Zaten çay bahçemiz Jinx'in füzeleri sayesinde darmadağan olmuştu . Deli kız yahu...
   Bugün Caitlyn Katarina ben Sihirdar vadisinde dolaşcaz biraz. nasıl olsa savaş daha başlamadı. Çaktırmadan tuzak falan da kurarız .
-Aga ben bi red buff kesip geliyom.
-Kata mal mısın savaş başlamadan onlar da yok.
-Hekledim hekledim xd
-Hekledim??
-Hack gulüm hack.
O sırada kulenin arkasından bir kahkaha geldi. Kim dersiniz ? Lux. Kız güle güle yanımıza geldi;
-Demek hack ha? Riot bunu duyunca kaç günlüğüne banlanacaksın dersin?
-Kimse bilmiyor Lux.
-Ama ben biliyorum
-Aklından bile geçirme.
Lux hunharca kötü adam gülüşü yapmaya başlamışdı ki ateş ettim ve kurşun boğazına kaçtı. Boğuluyordu yavrucak Kata bi koydu kurtardı kızı. Sevap point.
Gerçi bayıldı sanırım ama olsun o da olur.
Tam kurtulduk derken Jinx çıktı bir de başımıza. Füzesiyle önümüze konuverdi. Caitlyn ile pek anlaşamazlar gerçi.
-Seeeelaaamm !
-Aleyküm selam.
-Napıyonuz burda savaştan önce?
-Halay çekiyoz sen?
-Aa katılabilir miyim ?
-Sen cidden gerizekalısın.
-Sen de didin Cait?
-Gerizekalı.
-Şimdi bitt-
"Vaaazzzz Geeeeççmiiiiyyyceğeğeğeğem!!"
Herkes sesin geldiği yöne korku ile baktı. Garen döne döne yanımıza geldi:
-Kavga var dediler geldik panpa.
Jinx , Cait ve Garen'e ters bir bakış atıp uçuşa geçti. Cait arkasından ateş etti ama sanırım ıskaladı. Garen'i kışkışlayıp tuzakları kurmaya başladık. Bu sırada Kata da red buff'ı kesmişti. İşimiz bitince cebimizdeki çekirdekleri çıtlayıp Baze'e doğru yol aldık. Sonuçta savaş birazdan başlayacaktı. Biz yürürken arkamızda havadaki patlamalar ve Jinx'in acı dolu bağırışları çok iç açıcı değildi. Yine de Cait'i kutladık.

League Of Legends  ^Şampiyonların gözünden^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin