Glen
Seděl jsem na hračkách a přemýšlel jsem. Stalo se toho za poslední dobu tolik. Vůbec mě nenrzelo, že ti dva chcípli. Právě naopak... začal jsem tušit, že je tohle blížící se konec Prokletých dětí. Věděl jsem, že to udělal Kyle. A taky i to že chce zachránit Tessu. Docela jsem ho chápal. Dost mi připomínala Marlen. Podíval jsem se na řetízek a zase mě pohltil pocit viny. To, že jsem ji nechal Pennywisovi napospas byla chyba. Měl jsem zakročit. Sice by jsme umřeli oba, ale to mi je jedno. Stále ji i přes to miluju a udělám vše pro to, aby se minulost neopakovala. Pomůžu těm dvěma proměnit zpět... zaslouží si normální život. Z mého přemýšlení mě vyrušil Aaronův hlas.
"Hej Glene! Přestaň se tvářit jako by tě mučili" zasmál se a za ním se objevila Lilian. Chvíli jsem na ně koukal a pak jsem se pousmál. Vstal jsem a namířil si to k nim.
"Pojďte ven, když je náš víc, tak nás nic neohrozí" pokrčil jsem rameny a ti dva se na sebe podívali. Bylo mi jasné, že moc nechtějí porušovat klaunovy příkazy, ale vidina chvilkové svobody nad nimi zvítězila.
"Tak jo, ale jen na chvíli" řekla Lily a usmála se.
"Tak jdeme!" zavelel jsem a vyšli jsme z kanálu ven. Jenže já měl s nimi jiné plány, než chvilkovou svobodu. Zavedl jsem je do lesa. Věděl jsem, že Pennywise je ve městě a shání si potravu. Bylo už šero, takže to bylo ještě jednodušší.
"Tak jo, Lily zahrajeme si na schovku! Ty se schováš a my dva se tě pokusíme najít" zastavil jsem se a ona jen nadšeně přikývla a běžela se schovat. Hráli jsme to s ní tak i před tím, takže vím, že se schová daleko.
"Tak co? Jdeme ji hledat?" zeptal se mě s úsměvem Aaron a já se na něj obrátil s ďábelským úsměvem.
"Jasně" prohodil jsem a v rychlosti jsem vytáhl nůž co jsem měl schovaný vzadu za lemem kalhot. Bodl jsem ho surově do ohryzku a rozřízl ho tak přibližně do pupíku. Pak jsem mu s šíleným výrazem v očích vyrval srdce. Což bylo pro mě jednoduché, jsem přece Prokleté dítě. Neměl vůbec šanci. Byl jsem od krve a tak jsem šel hledat Lily. Kupodivu mi to netrvalo dlouho.
"A mám tě" pronesl jsem a když se na mě podívala, tak její výraz úplně zbledl a byl z ní cítit strach. To bylo vše co jsem potřeboval a tak jsem jí taky rozřízl a vyrval srdce. Nechal jsem je tam a vydal jsem se k řece. Jakmile jsem se umyl, rozhodl jsem se jít do nějakého domu. To víte, bylo by dost blbé přijít do kanálu v zakrvácených věcech. Kupodivu jsem se strefil a tak jsem se převlékl a nůž v tom domě schoval. To, že mám jinačí oblečení, určitě nikoho nepřekvapí, jelikož jsme se často vkrádali do domů a převlékali se. Konečně jsem mohl jít. Jakmile jsem došel k hráčkám, čekal tam na mě zbytek děcek.
"Ahoj, kde jsi byl? A kde jsou Aaron a Lilian?" koukl na mě Dominic a tak jsem přešel k němu a koukl mu do očí.
"Šli jsme ven, oni chtěli dělat kraviny a já se chtěl převléct. Tak jsme se rozdělili. Nevím kam šli, ale doufám že se brzy vrátí. Aaron je dost silný na to aby ji i sebe ochránil" řekl jsme neutrálně a Dominic jen přikývl. Neřešil to. Což bylo aspoň dobře, vždy se totiž do něčeho míchal. Sedl jsem si zpět na hračky a pokračoval jsem v přemýšlení. V přemýšlení o tom jak zabiju Dominica a pak sebe....Ahooj, tak tady je další díl tak doufám že se vám to aspoň líbí 😂🎈 teď už se blížíme k závěru a tak se omlouvám, že to když tam bude mít méně kapitol než první díl 😅jinak stále Vám všem děkuji
ČTEŠ
Catch me, you'll float too 🎈(IT cz)✓
Hayran KurguDruhý díl a taky pokračování Cursed ? children (IT cz) Prokleté děti a Pennywise jsou v ohrožení! Tessin bratr Cameron ví toho víc než se zdá a závěrečné Tessino rozhodnutí se neúprosně blíží. Jak se nakonec rozhodne? To se dozvíte zde?