1 глава

128 9 4
                                    

Когато бях на 7 години ме осиновена бях нещастна с истинските си родители, а сега се чувствам по-добре в новото ми семейство те не са като родното ми семейство , те са по-добри,мили,грижовни и т.н.
Имам си по-голям брат на име Джонггук и сестра която е също по-голяма от мен, сестра ми се казва Селин тя е невероятна сестра а колкото до брат ми той е забавен но понякога сериозен . Днес ми беше първият учебен ден, никой не познавах но за мой късмет брат ми си имаше приятелка тя е много красива и готина а сестра си се имаше приятел, те поне си имаха някого а аз не вярвам във любовта за мен тя е като огън. Преди 1 час свършиха часовете аз се прибирах докато не усетих как някой ме издърпа.
??? На къде така любов моя?
МинГаби- Не е твоя работа!
Този няма да ме остави на мира? Не мога да повярвам че учи тук.
МинГаби-сега били ме пуснал?
Тао-Не!!!
МинГаби-Ти си пълен тъпак
Тао-Недей така, аз съм добър.
Селин- Хайде Габи.
Аз се измъкнах от хватката му и отидох при сестра ми, моля се дане е видяла Тао.
Селин- Кой беше този?
МинГаби-Този ме отказа от любовта.
Селин-Що идиот е този?
Аз и сестра ми продължи ме по-пътя си след 10мин. вървене Селин видя приятелат и тя отиде при него даже взе ѝ  мен .
Джимин- Здравейте момичета.
Селин-Здравей.
МинГаби-Хей.
Селин-Какво ти има ?
МинГаби-Уморена съм.
Селин-След 10мин. ще си отидем.
Какво? След 10мин. ? Не, тоз път няма да стане!
МинГаби-Аз ще си тръгвам , ще се видим у нас.
Селин-Добре, внимавай !
Аз извърнах очи и си тръгнах, този Джимин него разбирам преди 3 седмици изневери на сестра ми а сега отново е с нея. Моля се само да не я зареже отново че тогава няма да му позволя да я вижда докато  съм жива.
                     След 1 час
Най-накрая съм в къщи отидох в кухнята но там нямаше никой взех си една ябълка и започнах да я ям,  отидох в всекидневната и си пуснах The Voice тъкмо го пуснах и изведнъж чух новата песен на моята любима група BTS. Тази песен ми беше 2 любима , тъкмо да почна да грача 😂 се чу вратата да се отваря аз намалих телевизора и се надявах това да са омма и аппа но не бяха те, това беше брат ми той дойде при мен без даже да ме поздрави.
МинГаби-Здравей Куки.
Куки-Аз се качвам в стаята си!
МинГаби-Какво ти има бати?
Куки-Нищо ми няма !
МинГаби-Има ти нещо. Моля те кажи ми.
Куки-После ще ти кажа.
МинГаби-Добре.
Той се качи в неговата стая а аз останах да слушам музика, за жалост Idol свърши но имаше и положителна страна можех ѝ YouTube да си пусна но тогава чух как брат ми ме извика.
Куки-МинГаби ела веднага !
МинГаби-Идвам.
Аз поех по стълбите и след няма ѝ 3мин. бях пред стаята му, аз почуках на вратата ѝ чаках да ми отговори ѝ сетне се сети да ми отговори.
Куки-Влизай!
Аз отворих вратата бавно ѝ влязох като затворих вратата зад себе си, аз се доближих до бюрото му а той вдигна главата си и ме погледна сякаш всеки момент ще ме изяде.
МинГаби-З-за какво ме и-извика ?
Куки- Искам да поговорим.
Той се изправи дойде до мен и ме хвана за ръка, след това отидох не да седнем на неговото легло.
Куки-Какво ти каза онзи тъпак Тао?
Той от къде знае че Тао е бил при мен? Успокой се МинГаби, сподели на брат ти какво се е случило! 
Аз послулах подсъзнанието си, поех си дълбоко въздух и след това започнах да му разказвам.
Куки-Ще ми кажеш ли?
МинГаби-Да.
Куки-Защо онзи беше с теб?
МинГаби-Ами...
Куки-Искаш ли аз да ти разкажа?
МинГаби-М-може.
Куки-Почвам
Ретроспекция:
Тъкмо приключих ме часовете и аз реших да се прибирам тъкмо да излезна и тогава усетих как някой ме хваща за ръката аз се обърнах и видях че това беше моето момиче.
Вики-Куки днес ще излиза ме ли?
Куки-По-късно скъпа
Вики-Добре. Ще те изпратя до вас тогава.
Куки-Добре.
Аз и Вики излязох ме и на среща ми Селин и МинГаби тъкмо си виках че никой няма да закача малката ми сестра стана обратното при Габчо (така и викам) се доближи неиният бивш приятел Тао, този хич него понасям не ми харесваше неговата компания , той се доближаваше още докато не стигна до нея той я хвана за китката и я обърна към сесбе си тя се опитваше да се измъкне чух другата ми сестра се провикна чак до Южният Полюс се чуваше😂.
Тя се измъкна от хватката му и отиде при Селин а аз бях супер ядосан даже не ми се излизаше но трябваше,  аз и Вики излязохме извън училище а сестрите ми останаха.
Край на ретроспекцията!
Куки-Ето това стана.
МинГаби- Леле, аз не знам какво да кажа.
Куки-Стой далеч от него, разбра ли ме?
МинГаби-Да. Е... Аз ще слизам долу да слушам музика.
Куки-И аз идвам.
Аз и Куки излязох ме от таята му и се запътих ме надолу по стълбите тъкмо слизах ме и чух ме вратата да се отваря аз се уплаших а Куки слезе надолу като ми каза да седя на стълбите,аз го послушах и остнах на стълбите стоях там около 30мин. След това брат ми реши да ме извика.
Куки-Габчо слизай долу.
МинГаби-К-кой влезе?
Куки-Това е сестра ни Селин.
Селин -Тя ми знае името ми бе брат ми😂.
Куки-Добре де.
Селин-Слез бе слънце малко.
МинГаби-Слизам.
Аз слязох долу и веднага прегърнах кака ми сеидно не съм я виждала от 3 века😂, ние сме си луди попринцип много се радвах че тези хора ме приеха в техният живот супер много съм им благодарна. Аз,сестра ми и брат ми седнах ме на дивана и гледах ме комедия докато не стана време за лягане и тримата се качих ме по стълбите Селин отиде в неината стая след това и брат ми и най-накрая и аз !

Здравейте хора надявам се да ви е харесала първата част от книгата. Скоро ще качвам другата глава, може и да бъде днес. До скоро! 💌💌💌💌

True Love 😍💖😄Место, где живут истории. Откройте их для себя