Jimin
Sledoval jsem Kookieho jak bubnuje.Byl tak sladký.
,,Hraješ pěkně, Jungkooku." V šoku přestal bubnovat a podíval se na mě.
,,A-ahoj , Jimine." On znervozněl??jako vážně? Božeee proč mi to děláš.
,,Ne, hraj dál. Mě si nevšímej." Mavl jsem rukou .
,,Ne, už ne."
,,Proč ne?." Přišel jsem k němu na postel .
,,Mám takový divný pocit.Bojím se ,ale není to strach.."
,,Ty-ty se předemnou stydiš??." zasmál jsem se.
,,Ano." Pokrčil ramena.Jungkooku.Zabijíš mě. V tu chvíli jsem ho měl chuť s líbat všude kde se dá. Umačkal bych ho k smrti... Heh ,to asi ne.
,,Nemusíš." Krotil jsem se ,abych neudělal blbost .
,,To je jedno. Stejnák už se mi nechce. " Položil bubny bokem společně s paličkami.
,,Co budeme dělat teď?. " Optal se Kook.
,,My?."
,,Ano,my." Přiblížil jsem se k němu a čekal co udělá.
Nemohl jsem.Něco mě donutilo to udělat.Celou svou váhou jsem na něj dolehl a nosem jsem se otřel o jeho. ,,Řekni mi....co cítíš teď?. " Špitl jsem mu do rtu.Nevím co mě to popadlo.
Kookie jen na mě koukal než těžce polkl a konečně se z mohl na slova.
,,Cítím... Teplo. Všude na mé tváří. " Putoval jsem rty po jeho líčku.Měl tak hebkou pleť. ,,A kde ještě " šeptl jsem mu do ouška. ,,Potím se." Řekl trhaně a začal se v mém sevření kroutit.Jeho ruce jsem mu dál vedle hlavy a znovu jsem mu pohlédl do tváře. ,,Cítíš se dobře??."
,,Je to příjemné, ale nedokáží vyjádřit jak se teď cítím. " Líbil jsme ho na líčko.
,,Nad tím ještě zapracujem." Udělal jsem si takovou menší cestičku ke krku kde jsem se zastavil a drobnými pusinkami jsem mu opečovával krk.
S krku jsem přešel na klíční kost , kterou jsem jemně zkousl. ,,Jimine, c-co mi to děláš. Bolí t-to. " Zadrhával se.Poté jsem si vyhledal jeho rty a chystal se je políbit. ,,Jimine , co to děláš?. " ,,Ššš... Kookie." Rty jsem se mu otřel o ty jeho. ,,V klidu. " líbl jsem mu spodní ret a potom po něm přejel jazykem .
,,Mám pokračovat?. "
**********
Ahooj lásky😍😍😍
Kratší kapitola, ale to vůbec nevadí😂😁😁tak doufám že se líbila .
Užívejte zbytek dne~☺😊
ČTEŠ
My Robot Jeon Jungkook- By Park Jimin
Fiksi PenggemarJimin je vědec, který usiluje o vytvoření plnohodnotného člověka. Projekt, který nesl jméno Jeon Jungkook předčí všechna očekávání?? Nebo to bude zase jeden s jeho marných pokusu?? Čtěte a dozvíte se více. [Jikook] -