O.32

27 0 0
                                    

Rose (Lauren) point of view

'Waarom koos je voor Dubai' vraagt Levi als we bij de kroeg zijn aangekomen. 'Het weer is hier geweldig en ging hier voor het eerst op vakantie met Kaj, het is gewoon bijzonder voor mij geworden..' slik ik. 'Je hebt dus wel wat herinneringen hier zo te horen, dit is wel een mooie plek om opnieuw te beginnen dat heb ik ook gedaan toen mijn moeder vroeg overleed.' snift hij. 'Oh sorry.' 'Je hoeft geen sorry te zeggen.' 

'Mag ik 2 Bacardi-cola  please.' vraag ik aan de medewerker achter de bar.

'Heb je Dunya nog gesproken, sinds ze weg is gegaan?' 'Ja tuurlijk ze is voor me terug gekomen, maar ik heb haar alleen maar teleurgesteld.' 'Don't say that.' 'Het is wel waar.' zeg ik terwijl ik een slok neem van mijn Bacardi-cola.

'Je bent nog maar net 18 en weet al wat je het liefste wil drinken, hoe komt dat?' 'Gewoon vaak met je beroemde broer en zijn vrienden de kroeg in gaan, dan krijg je wel wat.' lach ik. 'heb je wel een plaats om te slapen?' 'Jazeker daar heeft mijn 'manager' aan gedacht.' 'Niccee, zullen we daar heengaan? er kan daar nog vast wel wat gebeuren.' 'Ik hoop van wel, ik heb nooit mijn eigen kamer mooi kunnen inrichten van hoe ik het wou hebben.'

Brahim point of view

Ze moet nu allang geland zijn in Dubai. Waarom stuurt ze me nou niks terug, lijkt wel alsof ze geen contact wil leggen met mij, misschien is ze wel bang dat een van de jongens het zou zien?

'Jo Brahim, hoe laat komt Cees om ons op te halen voor de show vanavond' vraagt Sam

'Ja, ik wil wel op tijd zijn, en het is 2 uur rijden.' zucht Dioni

'Boys, de show gaat niet door' schreeuw ik.

'Wow hij gaat niet door? Hier hebben we weken voor gerepeteerd het kan niet afgelast zijn.' sist Kaj

' Wacht ik zie aan zijn ogen dat hij dit niet meent, hij maakt een grapje guys.' lacht Jai.

'Serieus Jai, shut up' zucht ik.

'Waarom zat je net de hele tijd op je tellie te kijken, nieuwe chick?' grapt Cassius.

'What nee, ik verwachte een appje van iemand meer niet.' 

'Oehh een mysterieuze lover.' grijnst Sam.

'Boys waar bleven jullie, heb een half uur op jullie gewacht.' zeurt Cees

'We wisten niet hoe laat we weg zouden gaan, Brahim heeft ons niks verteld.' zucht Dioni.

'Minder praten meer lopen boys.' zucht Cees.

Als de boys na 5 minuten eindelijk weg zijn stuur ik een appje naar Lauren

Hey meis,

Ik heb nog niks van je gehoord, en het vliegtuig is allang geland maak me zorgen om je. XBrahim

Ik druk op verzenden en heb binnen no time een berichtje terug met een foto erbij.

Hey hey, Sorry ik had mijn telefoon uit staan het spijt me, het gaat goed met me. Heb zelfs al een vriendje gemaakt, Levi heet hij, hij werkt bij het gemeente dinges, we hebben dezelfde interesses misschien wordt dit dan mijn echte eerste relatie. En Thnx voor de villa hij is prachtig, ik kan er zelf nog alles aan veranderen. X Rose

Rose point of view

'Denk je echt dat ik je eerste liefde wordt?' vraagt Levi die mee aan het kijken is op mijn mobiel. 'Hell yess, het was net liefde op het eerste gezicht, dus ik ga het nu echt zeggen. Ik hou van je Levi.' lach ik 'Ik hou ook van jou Rose Valentino.' zegt Levi en dan drukt hij zijn zachte lippen op die van mij.  

Kaj point of view.

'hey Brahim wat ben je laat, je mysterieuze lover opgezocht.' grinnikt Dioni

'Wat nee hoezo, was met iemand aan het appen.' zegt Brahim en legt zijn telefoon op tafel.

Dan komt er een berichtje binnen op zijn telefoon. Dioni en ik kijken elkaar aan en besluiten het appje te bekijken.

Hey Brahim, het is me eindelijk gelukt op het zonnige Dubai om mijn eerste echte liefde te vinden, Levi is zo knap, een type Jai maar dan net iets leuker. ik mis de boys wel heel erg. X Rose Valentino.

'Brahim, wie is Rose Valentino en waarom kent zij ons?' vraag ik

'Rose is een oude vriendin van mij, die nu in Dubai woont, we kwamen elkaar laatst tegen, en toen raakten we weer in contact.' 'Ik heb nog nooit van haar gehoord, was ze dan voor onze tijd, dat lijkt me toch niet.' vraagt Sam die de kamer binnen komt gelopen. 'Ik heb jullie gewoon nog nooit over haar verteld.' 'En jij wel over ons, wauw.' 'Ja, maar ze kende jullie ook al van jullie liedjes enzo.' 'Goh zo kent bijna heel NL ons nu, dus dat geloof ik ook wel.' zucht Cassius.

Ik weet gewoon zeker dat Brahim ons iets achterhoud, hij vergeet dingen, hij is afwezig, en dat is altijd wanneer hij moet liegen.

'Dioni, mag ik mijn mobiel nog terug, moet een belletje plegen voor morgen.' zegt hij dan ineens.

'Wacht wat voor belletje we hebben morgen helemaal niks, of missen wij weer heel veel informatie.' sis ik. 'Leroy slow down ik weet dat deze tijd moeilijk voor je is met het verlies van Lauren, maar dat is ook zo bij ons.' zucht hij 

Waarom begint hij ineens over Lauren en wie is in vretensnaam die Levi, die Rose zo leuk vind. Het is allemaal zo verdacht, en waarom zou Brahim voor haar een villa kopen op Dubai. 

'Boys wat zien jullie er uit, jullie optreden begint over een kwartier, hup hup in de goede kleding en een glimlach op je gezicht mag ook wel Leroy.' zucht Gio.  'Gio weet jij wie Rose Valentino is?' vraag ik hem. 

Als hij die naam hoort schrikt hij en kijkt hij naar Brahim. 'Uhmm Gio, ik vroeg het aan jou en niet aan Brahim, want die heb ik al gevraagd.' 'Hij heeft je het goede antwoordt gegeven Leroy.' liegt Gio. 'je weet niet eens wat hij geantwoord heeft.' zucht Dioni

'Boys minder praten maar omkleden, hup hup.' zeurt Gio

Wat hebben die 2 vandaag toch, ik snap dat hun het ook moeilijk hebben met het verlies van Lauren, maar dan moeten ze niet zo gek gaan doen...


Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu