Jimin, Jungkook, főszereplésével:
Mit szólnál hozzá, ha egyszer közölnék veled, hogy a világ melyben élsz, közel sem olyan, mint amilyenek hitted. Tökéletes álcát keltettek, de minden éjjel előjönnek a sötétség leple alatt „Ők". Élik az életüket, vannak, akik már születésüktől fogva tudnak a létezésükről, és mint az emberek végre hajtó törvénye, az Ő világukban is fegyelmezik a rendet.
Park Jiminek és Jeon Jungkooknak, nem kellett elmondani, hiszen maguktól jöttek rá, de térjünk is vissza az elejére.
Jimin és Jungkook ugyan azon a munkahelyen dolgoznak, a hét napból háromszor éjszakai műszakot visznek és kétszer estit. Mindketten erejükben teljes fiatal fiúk, ezért is vállalták el az éjszakai műszakokat, hogy a kolléga nőiknek, ne sötétben kelljen haza menniük.
Egyik este hamarabb végeztek a munkával, ezért előbb elmehetek, Hajnali egy óra körül indultak haza. Mivel szomszédok így ugyan arra vitte őket a lábuk.
Szöul utcáin még ilyenkor is kóboroltak emberek, részegek józanok egyaránt, de békében elkerülték egymást, fölösleges az ilyen késői órákban az atrocitás.
Szelték az utcákat, egyre messzebb kerültek a belváros zajától, közbe jó ízűen beszélgetek és egy-egy halk nevetést is hallattak.
Lépéseik hangja visszahangozót a most már kihalt utca falain, de ebből alig észlelve mentek tovább egyenesen az otthonukhoz vezető úton, csak beszélgetek komoly és komolytalan témákról.
Első találkozásuknál tudták, sok a közös bennük.
Jimin az idősebb, de korához képest pár centivel alacsonyabb az átlagnál, szálkásan izmos testalkatú, aranyos arccal rendelkezik, bátor személyiség, de nem minden helyzetben.
Jungkook fiatalabb a hyungjánál 3 évvel, imádja cukkolni az alacsonyabb barátját, de nagyon is tiszteli, az életben már sok mindent tanult tőle, alig 8 évesen ismerte meg Jimint aki segített neki, ellátni a sebeit, amit egy jó nagy esés után szerzet, és utána haza cipelte a hátán a sírdogáló Jungkookiet.
Jungkook is szálkásan izmos testalkatú, a számára szimpatikus lányokhoz fél közeledni egy régebbi trauma miatt, de Jimin segítségével kezd felülkerekedni félelmén.
Az első találkozás után, szoros kapcsolatot kötöttek, és az idő előre haladtával testvériség alakult ki náluk, amit a mai napig jól ápolnak. Most is annyira bele merültek a beszélgetésbe, hogy azt se észleltek, hogy már egy erdős parkban sétálnak, egyszer csak megszólalt nem messze tőlük egy harang.
- Ez harang Kookie? Mi felénk nincs is templom? – kérdezte a fiatalabbat Jimin
- Azt hiszem nincs – mondta Jungkook majd körbe nézet, és folytatta – De park sincsen.
- De park az van! – jelentette ki egyszerűen Jimin
- Nincs is park a házunk közelében. – nézet értetlenül Kook a barátjára
- De hisz én ott vagyok nem? – nevette el magát a park
- Jaj, már ne viccelődj ilyennel, inkább forduljunk vissza valahol biztos rossz irányba mentünk. – mondta Jungkook
- Oké Kuksi. Alig várom, hogy ledőljek hirtelen fáradt lettem. Ahh! – mondta Jimin egy hosszú ásítás közben. Így hát főhőseink visszafordultak, hogy minél előbb haza érjenek.
- Segítség segítsen valaki!!- hangzott fel az erdő közeléből egy kétségbe esett női hang
- Ki van ott? Mi a baj?- kérdezte meglepődötten Jimin
YOU ARE READING
BTS - OneShot Varázslények
FanfictionPár részes fejezetek kerülnek fel Lesz benne 18+ nem csak erotika, de igyekszem ki írni kinek ajánlom. Egyéb csapatok is megfordulhatnak benne. Jó olvasást.