Byl jednou jeden princ jménem Louis, který měl posledních pár týdnů na to, si vybrat správnou nevěstu, než mu bude osmnáct a stane se králem.
Tak se Louis vydal do sousedních království podívat se po nějaké dívce. Prošel už jedenáct království z dvanácti, co v jejich říši vládlo, ale nepotkal jedinou dívku, která by se mu aspoň trošku zalíbila.
Louis přestal doufat, že se do svých osmnáctin vrátí s nějakou partnerkou po boku. A tak mu zbývala poslední naděje. Dvanácté království.
Procházel se ulicemi již zmiňovaného království a pomalu v něm zhasínal plamínek naděje. V domnění, že ani tady neuspěje, se vydal zpět k branám.
Když v tom si všiml že nejkrásnějších očí, které kdy viděl. Pár ve slunci zářících zelených smaragdů se upřeně díval přímo do jeho studánkově modrých.
Pomalu si začal přihlížet obličej neznámého člověka, když v tom ho zarazil fakt, že oči, které ho tak očarovali, nepatří dívce, ale krásnému mladému chlapci. Ihned jak se Louis vzpamatoval se začal prodírat davy lidí k zelenookému kudrnáčovi.
,,Jaké je tvé jméno?"
Zeptal se nevinného chlapce stojícího přímo před ním.
,,Harry."
Ihned, jak zaslechl Louis jeho krásný hlas, potvrdil si nevyřčenou informaci. A to tu, že se domů nevrátí s krásnou manželkou, nýbrž s tímto pohledným chlapcem.
Harry se nechal Louisem odvést pryč v domnění, že možná přeci jen svět není tak krutý, jak si mladý brunet myslel. Avšak jeho pochyby se potvrdí hned, co se vrátí do Louisova království.
,,Máš tři týdny na to, se rozhodnout. Buď si vybereš toho trhana a odejdeš mezi normální občany. A nebo si najdeš manželku a usedneš na trůn. Tvou odpověď chci slyšet na tvé narozeniny. Ani dřív, ani dýl."
Uběhli tři týdny a Louis se do Harryho zamiloval celým svým srdcem. A Harry? Ten mu lásku šťastně opětoval.
Všechno bylo tak krásné a jednoduché pro tyto dva chlapce, až do dne, který by mohl změnit Louisův osud. A Harryho též, protože kvůli Louisovi opustil všechny své blízké.
,,Prosím o klid. Otče, jsem rozhodnutý."
A této chvíle se Harry bál nejvíce, protože, nebudeme si lhát, Louise miloval a nechtěl ho ztratit.
,,Povídej synu.''
V tu chvíli, kdy tohle král vyřkl, celým sálem se rozhostilo ticho. Každý jen napjatě čekal na Louisovo rozhodnutí.
,,Vím, že by sis přál, abych se rozhodl pro korunu a našel si nějakou manželku a byl šťastný. Ale pokud po mě chceš, abych byl šťastný, nezakazuj mi Harryho. Za ty tři týdny jsem zjistil, že neexistuje jiná věc, co mě dělá šťastnou, kromě Harryho. A vím, že matka by mě jen podpořila, protože mě narozdíl od tebe milovala. A teď mi dovolte udělat jednu věc."
Louis si vyděděného Harryho vtáhl do náruče a přede všemi ho vášnivě políbil. Celý sál začal těmto dvou zamilovaným chlapcům tleskat a poté se přesunuli s prosbami na krále. Přáli si, aby se Louis a Harry stali vládci této říše. Bohužel král nechtěl jejich prosbě vyhovět.
,,Toto je hanba lidstva. Muži se nemohou zamilovat do můžu a ženy se nemohou zamilovat do žen."
,,Ale mohou Davide. Však to taky byl důvod, proč jsem musela odejít."
Ze stínů vystoupila jakási žena a lehkým dotykem přejela po Louisově paži.
,,Dovol našemu synovi to, co mě si zakázal. Dovol mu lásku."
,, Dobře."
V tuto chvíli oba chlapci za neznámou ženu děkovali bohu.
,, Děkujeme."
Louisův hlas upoutá pozornost té neznámé ženy. Ta chlapcům jen popřeje štěstí a znovu zmizí.
A tak to celé skončilo, Harry a Louis se stali vládci království. Byli to nejšťastnější králové, které kdy kdo mohl vidět.
A jaké z toho plyne ponaučení? Ne vždy všechno vypadá, tak jak se zdá.
End
ČTEŠ
Larry one shots👀
FanfictionJelikož mě občas napadají takové krátké příběhy o Larrym tak bum.. je z toho tohle ^^ doufám, že se vám některé budou i líbit..🖤