//NAKON 9 SATI//
Misteriozni, zgodni, perverzni, dobar u duši i bad boy me bacio na krevet i skinuo vreću s glave.
Ja:-zaljubljeno- kamo si me odveo bad boyče?
Bad boy: Ovo je moja kuća.
Ja: Tako mala... i okrugla?
Bad Boy: Ovo je najsigurnje mjesto gdje mogu živjeti... Ovo je staro skrovište iz Prvog Svjetskog rata...
Ja: Onaj koji se odvio 1970?
bAD bOY: Ne glupačo, onaj iz '95 -kaže sarkastično i prdne-
Ja:Vrlo je zanimljivo... Ima samo jedan krevet, crveni tepih sa brojem 69 i jako smrdi na ribu... RECI MI O SEBI, ŠTO SKRIVAŠ BAD BOYČE!?!?
Bad Boy: Bok, moje ime je Harry, imam 17 godina i živim u malom bunkerčiću preostalo od Hitlera iz 1970 godine. Imam samo mali krevet koji dijelim s mačkom Molly (ili Dusty) i imam crveni tepih koji je ispisan brojem 69 jer sam jako jako perverzan. Volim banane. Razlog zbog kojeg smrdi na ribu je zato što vani more i mali mol na kojem hvatam ribe... U ovom bunkeru ima jedna posebna soba koju skrivam cijeli život.............
Prepala sam se. Tako je bad boy :O što ću sad!? Ja sam siromašna mala djevojčica!
Bad Boy Harry koji ima 17 godina i živi u bunkerčiću preostalo od Hitlera iz 1970 godine: No to ću ti kasnije pokazati. Pričaj mi o sebi.
Ja:Bok, moje ime je Garabella Maščoba i iz Zagreba, Bosna sam. Imam 17 godina. Jučer sam se preselila iz Bosne u Landon jer sam jako jako siromašna. Tata mi je žešći pijandura i potrošio je sav novac na kocku i alkohol. Silovao me puno puta. Mislim 13. No shvaćam da je to učinio iz ljubavi, da se povežemo. Majka mi je umrla prije 37 godina pri porodu... Jako smo bile povezane i puno smo pričale. Dala mi je ime Garabella jer garabella znači prostor među obrvama... A ja to nemam...I ona je oduvijek htjela da imam...... Režem se kuhinjskim noževima čime otac često reže špek i sir...Puno puta sam izvršila samoubojstvo. Jako sam depresivna i treba mi jedan 17ogodišnji Harry iz Bunkera. Bogata sam.
Harry: Jadna ti... -plače- tebi treba netko poput mene....
Počeo me ljubiti
//pola minute poslije//
Ležala sam kraj Harrya.
Ja: Harry... Mislim da sam trudna.
Harry: *odmakne se od mene ko da imam kugu* mOLIM???!?!?
Ja: Možda jogurt kao zaštita i nije neka najbolja zaštita?
A/N
HARABELLA FOREVER
DU LIEST GERADE
Bad Boy hazza Huzzi (tipični fanfiction) PRVA SEZONA: HOROR BUNKERA
FanfictionCopyright uncontrol©