Speciale dag.

168 7 1
                                    

Toen we wakker werden gemaakt door de beveiliging schrokken we. Het was dus een speciale dag op VA we gingen ons gauw klaarmaken en alles. Toen renden we naar de grote zaal toe, gelukkig waren we optijd. Sommige leerlingen zaten ons aan te kijken van: Wat doen jullie hier nou weer? En toen ging de zaal open en iedereen ging zitten. Ineens kwam de directeur op het podium staan en zei in de microfoon: Goedenmorgen studenten van VA, vandaag is de speciale dag van The Vamp Games (de vampier spelen) jullie worden vandaag op de proef gesteld door te laten zien hoe goed je met je krachten om kan gaan, hoe je jezelf het best verdedigt en hoe jullie jagen. jullie gaan in een groep met 4 personen. Je zult de lijst straks op de gang zien. Allemaal veel succes!

Iedereen zat in een keer erover te praten en Jax en ik waren gewoon stil Sanne en Daan zaten ook te praten tegen ons maar wij reageerden niet. We dachten eraan het is vandaag de dag dat de maan eens in de 500 jaar niet alleen in de nacht maar ook overdag schijnt inplaats van de zon. Ik was bezorgd maar ik kon aan Jax's gezicht zien hij niet echt. Alle studenten gingen kijken in welke groep ze zaten wij gingen op het laatst met z'n vieren kijken. Toen iedereen weg was gingen wij kijken en Jax, Daan, Sanne en ik zaten gelukkig bij elkaar. Sanne zei opeens: Met de maan-krachten van jou en Jax kunnen we het makkelijk halen! Ik zei: Nou zo makkelijk zal het niet zijn hoor er staat wat te wachten ik voel het. We gingen terug naar onze kamer en moesten de kleding aandoen die er hingen voor de TVG (Te Vamp Games). Sanne had een rood pak en Daan een blauwe en Jack en ik een zwart rode. Je krijgt de kleur van je kracht en jack en ik hadden er 2. Maar de anderen krijgen blauw voor water, groen voor aarde, wit voor lucht en rood voor vuur. Toen iedereen buiten op het super grote veld stond, werd je ingedeel met je groep in een categorie en zo draaide je door en als je klaar was kwam je weer te staan waar je begonnen bent. Jax en ik mochten van een leraar pas meedoen als iedereen klaar was wij moesten alleen de categorie doen over hoe goed je je krachten kan gebruiken en kent. Toen iedereen klaar was waren wij en we dachten dat dit het ergste was maar het aller ergste was dat we tegen elkaar moesten strijden. We begonnen en Jax stootte vuur op me af maar ik hield het tegen. Ik heb geleerd om een Phoenix te maken van vuur (soort vogel) dus ik maakte die en richte hem op Jax ik wou hem erop af sturen maar deed het niet ik richtte express verkeerd. Ik kon hem geen pijn doen, daarvoor vond ik hem te leuk. In een keer moesten we stoppen van de directeur en zei dat dit genoeg was! Hij was boos echt boos op de leraar die ons zo tegen elkaar op zette, en zei dat het was afgelopen. Iedereen moest terug naar de grote zaal.

The Vampire Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu