အခန္း (၆)

6K 782 33
                                    

'' ကိုယ္လက္ထပ္ရေတာ့မယ္ . . Yuri . . ''

ဒီစကားတစ္ခြန္းကို ေမာင့္ဆီကၾကားခဲ့စဥ္ ကၽြန္မထိခိုက္နာက်င္မႈကင္းမဲ့စြာ ေခါင္းေမာ့ရယ္ေမာပစ္ခဲ့မိသည္။

ရယ္ႏိုင္တာေပါ့ . . ကၽြန္မရယ္ႏိုင္ခဲ့တာေပါ့ . .

ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ေမာင္နဲ႕ပတ္သတ္ရင္သိပ္အထင္ႀကီးမိခဲ့တယ္ထင္ပါရဲ႕ . . ဒါမွမဟုတ္ . . ကၽြန္မနဲ႕ပတ္သတ္ရင္ေမာင့္ကိုသိပ္အထင္ေသးခဲ့မိတာ . .

ကၽြန္မကိုထားခဲ့ၿပီး . . Lee Yuri ဆိုတဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္ကိုထားခဲ့ၿပီး ေမာင္ဘယ္ေတာ့မွလက္ထပ္ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့ယံုၾကည္ခ်က္အျပည့္နဲ႕ ေမာင့္ကိုတြယ္ကပ္သိမ္းဖက္ထားရမယ့္အစား လုပ္ငန္းကိစၥနဲ႕ျပည္ပခရီးစဥ္တစ္ခုကိုေတာင္ထြက္သြားခဲ့မိေသးတယ္ . .

ဒါေပမယ့္ . . ယံုပါေမာင္ အဲ့ဒီလက္ထပ္ပြဲတကယ္ျဖစ္ေျမာက္သြားခဲ့မယ္မွန္းသိရင္ ဒီခရီးကိုကၽြန္မဘယ္နည္းနဲ႕မွမသြားခဲ့ပါဘူး . .

ကၽြန္မမွာဘာအျပစ္ရွိခဲ့သလဲေမာင္ .  . ေမာင္ကလြဲရင္ဘယ္တျခားတပါးသူနဲ႕မွ သစၥာမပ်က္ယြင္းဖူးသလို ေယာက်ာ္းေလးရွင္မိဘဘက္ကမၾကည္ျဖဴတဲ့ သတို႕သမီးတစ္ေယာက္အျဖစ္ကိုေတာင္ ေမာင့္တစ္ေယာက္ထဲမ်က္ႏွာနဲ႕ကၽြန္မေခါင္းငံု႕လက္ခံခဲ့တယ္မဟုတ္လား . .

ကၽြန္မမွာဘာခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ရွိပါသလဲ ေမာင္ . . လွတယ္ ေတာ္တယ္ ထက္ျမက္တယ္ . . ေငြရွာႏိုင္တယ္ . . ေမာင့္အတြက္အလိုက္ဖက္အသင့္ေတာ္ဆံုးလက္တြဲေဖာ္ဟာ ကၽြန္မအျပင္ဘယ္သူရွိႏိုင္ေသးလို႕လဲ . .

သတင္းေတြလည္းၾကားပါရဲ႕. . ကၽြန္မနဲ႕ဆိုရင္ႏႈိင္းစာယွဥ္တုလို႕ေတာင္မရတဲ့ ေမာင့္သတို႕သားငယ္ရဲ႕စဥ္းစိမ္ဥစၥာႂကြယ္ဝမႈေတြအေၾကာင္း . .

မိဘသေဘာတူလို႕ဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႕ ငယ္တဲ့ ေခ်ာတဲ့ ခ်မ္းသာႂကြယ္ဝတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကိုေမာင္လက္တြဲပစ္လိုက္ႏိုင္တဲ့ေမာင္ . .

ေမာင္လက္ထပ္လိုက္တဲ့ေကာင္ေလးက အသက္ႏွစ္ဆယ္ေတာင္မျပည့္ေသးဘူးဆို . . စိတ္ကစားလို႕ေကာင္းတုန္းျဖစ္မွာေပါ့ . .

အချစ်၏နာမတော်အားဖြင့်||completed||Where stories live. Discover now