Egy hét múlva, pénteken ismét megcsörrent Sara telefonja. Rye neve villant fel a kijelzőn. Sara habozás nélkül vette fel a mobilt:
- Szia, Rye. Mi újság?
- Hello, Sara. Ha jól emlékszem, Em szülinapja holnap lesz.
- Jól emlékszel - mosolygott Sara. - És mire szeretnél kilyukadni?
- Arra, hogy nos... szóval, arra gondoltunk a srácokkal, hogy meglephetnénk Emmát, hiszen 18. születésnapból csak egy van!
- De aranyosak vagytok te jó ég! - lelkendezett Sara. Emma szerencsére zuhanyzott, tehát nem hallhatta a lány beszélgetését Ryannal. - Nagyszerű lenne!
- Akkor mi lenne, ha délután kettőre átjönnénk hozzátok? Vagy a kollégiumban egyáltalán lehet látogatókat fogadni?
- Hát, nem igazán lehet, de megoldom. Esetleg elmehetnék Emmával tortát szerezni, hogy a koleszban együk meg, és mire visszaérnénk, ti már esetleg fent lennétek.
- Jó ötlet, bár nem tudom, hogyan kivitelezhető.
- Szólok a portán, hogy adják ki nektek a pótkulcsunkat.
- És mikor jöjjünk? Szabad az egész délutánunk.
- Mi szólnátok a fél háromhoz? Negyed háromkor elindulok Emmával a tortáért.
- Tökéletes!
- Emma nagyon fog örülni! Olyan cukik vagytok!
- Tudjuk - nevetett Rye.
- Persze - kuncogott Forbes. Ajtónyitódást hallott, ezért gyorsan búcsúzkodni kezdett. - Úgy látszik, hogy Emma mindjárt kijön a zuhanyzóból, szóval le kell raknom.
- Rendben, akkor holnap, Sara!
- Holnap. Szia!
Sara úgy tett, mintha épp most nézte volna meg az időt, és lezárta a telefonját, amikor Emma belépett a szobába.
- Azt hiszem, meg kéne mosnom a hajamat - állapította meg, miközben átmászott a másik emeletes ágy alsó ágyára, hogy előszedje a második törölközőjét, ugyanis az első még az ágy tetejéről lelógatva száradt.
•
•
•
Miután Emma, és Sara is megszárította a haját, lementek vacsorázni.
- Holnap délután elmegyünk tortát venni - bökött a zöldeskék szemű lány a villájával barátnőjére.
- Mert? - a barna hajú lány nem értette, hogy mire szeretne Sara kilyukadni.
- Azért, mert szülinapod lesz, és a szülinaposok kapnak tortát. Szóval veszek neked egy gyönyörű tortát abban a szép cukrászdában, és hazahozzuk. Megesszük, miközben újranézünk egy Marvel filmet, vagy valami ilyesmi.
- Nem is kell ennél több - mosolygott hálásan Emma. - Viszont az a cukrászda nagyon drága!
- Dehogy! És amúgy is, ez az egyik ajándékod, szóval nem utasíthatod vissza!
- Egyik?
- Igen.
- Ne, Sara, nem érek én ennyit...
- Inkább te ne! Először is, ez a 18. születésnapod! Másodszor, te is tudod, hogy nővéremként szeretlek, és harmadszor, ne törődj a pénzzel!
- Hát... jó.. - egyezett bele Emma nagy nehezen.
•
•
•
- .... szóval kérem, Susie, adja nekik oda a pótkulcsot - hajolt Sara bizalmasan a portás nénihez.
- Rendben - mosolygott kedvesen az ötvenes éveit taposó hölgy.
- Köszönöm szépen, nagyon hálás vagyok!
- Nincs mit, Sara.
Sara vidáman csörtetett fel a szobájukhoz, immár a nutellás palacsintákkal teli tányérral a kezében. Reggel korán felkelt, és lement a boltba, hogy hozzávalókat szerezzen a palacsintához, amit a kollégium konyháján készített el. A bolthoz közel talált egy kellékes boltot, így szerzett egy héliumos lufit, sima lufikat, konfettit, meg egy 'BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!' feliratú "zászlót", amit fel is kötött Emma ágyának a tetejére. A tányért lerakta az ablakpárkányra, a többi kelléket pedig csak ledobta az ágyára.
- Jó reggelt, szülinapos lány! Hasadra süt a nap! És kihűl a reggeli is - simogatta Emma vállátt Sara.
A barna hajú lány nagy nehezen kinyitotta a szemeit. Szokatlan volt tőle, hogy későn kel fel, de talán az iskola miatt van vele így.
- Jó reggelt - mosolygott álmosan. - Reggelit említettél?
- Igen, azt, asszonyom - vihyorgott rá Forbes, miközben Emma kezébe nyomta a tányért.
- Úúú, nutellás palacsinta! - örvendezett a kék szemű lány. - Köszönöm szépen!
- Semmiség. Jó étvágyat!
- Köszi! Te nem kérsz?
- Én már ettem korábban.
Amíg Emma megreggelizett, Sara felfújta a lufikat, és előszedte a lánynak szánt ajándékát. Amikor a lány végzett, elvette tőle az üres tányért.
- Csukd be a szemeidet, és nyújtsd ki a kezedet - kérte Emmát. Mikor megbizonyosodott arról, hogy a lány nem leskelődik, egy kis csomagot helyezett a kinyújtott tenyerébe.
- Kinyithatod a szemed - mondta Sara.
Emma izgatottan kezdte kicsomagolni az ajándékot. Először egy pár méhecskés fülbevaló tűnt fel a csomagolásból.
- De aranyos! Te jó ég, imádom! - lelkendezett a lány, miközben teljesen kibontotta a csomagolópapírból az ajándékait. Egy arany, "R" betűs nyakláncot húzott elő a papír közül. Sara átnyújtotta neki a héliumos lufit is.
- Hű... nagyon szépen köszönöm, Sara! Imádlak! - vonta magához a lányt egy szoros ölelésre.
- Én is téged! Igazán nincs mit!
•
•
•
Emma az új fülbevalóját, és nyakláncát viselve lépett ki az utcára. Nagyon boldog volt, és örült, hogy tortát vesznek Sarával, mert már rég evett efféle desszertet. Tíz perc séta után megérkeztek a cukrászdába.
- Na, milyen tortát szeretnél? - kérdezte kedvesen Sara, miközben a tortás pulthoz lökdöste Emmát.
- Hát... azt a tripla csokis tortát, aminek eper van a tetején.
- Akkor ezt a tortát szeretnék elvinni - mutatott Sara az Emma által említett sütire.- Köszi, hogy vettél tortát!
- Ugyan már! Semmiség - mosolygott Sara, miközben a kollégium elé értek. - Odaadom a kulcsot, mert tortával a kezemben nehéz lenne kinyitni az ajtót.
- Oksi - helyeselt az idősebb lány, miközben elvette a fiatalabbtól a kulcsot.
Emma beledugta a kulcsot a zárba, és elforgatta. Mit sem sejtve nyitotta ki az ajtót.
- BOLDOG SZÜLINAPOT, EMMA! - hangzott a kiáltás, amint belépett az ajtón. Annyira meglepődött, hogy majdnem leejtette a kulcsot a kezéből. Az az öt fiú állt előtte, akik nagyon közel álltak a szívéhez, és akiket borzasztóan hiányolt azóta, amióta elbúcsúztak a peronon. Most eljöttek Maidstone-ba csak azért, hogy felköszöntsék őt. Meghatódott, és szinte észre sem vette, hogy pár kósza örömkönny csordult le az arcán, miközben szorosan ölelte magához a fiúkat. Rye egy nagy csokor piros rózsát nyújtott át a lánynak.
- Nagyon szépen köszönöm - rebegte hálásan a barna hajú lány, majd mégegyszer megölelte a fiúkat, és két-két apró puszit nyomott az arcukra. Elpirult, amikor Rye átkarolta a derekát, hogy mégegyszer megölelhesse.
Sara mosolyogva nézte őket, miközben becsukta az ajtót, és letette a tortát az egyik ágyra. Mivel Mikey volt hozzá a legközelebb, először neki köszönt. Valahogy Jack jutott a végére.
- Szia - mosolygott Sara szégyenlősen.
- Szia Szöszi - villantotta meg Jack azt az imádnivaló mosolyát, amitől Sara szíve majd' kiugrott a helyéről. A szőke hajú lány szorosan bújt oda az ír sráchoz, aki megsimogatta Sara puha haját.
- Örülök, hogy látlak - suttogta a lánynak, mielőtt elengedte. Sara köszönt a többieknek is. Andy és Mikey két-két pulcsit tartott a kezében.
- Kérlek fogadjátok el ezt a két pulcsit - mosolygott a két srác.
- Aztaaaa köszönjük! - szólalt meg egyszerre a két lány.
- Addig lesz rajtam ez a pulcsi, amíg le nem rohad rólam - viccelődött Emma, amin mindenki jóízűen nevetett.
- Úgy hallottam, hogy van torta is - dörzsölte össze tenyereit Brook.
- Jól hallottad - nevetett Sara. - Nem hinném, hogy van a konyhán annyi tányér, de hét villát biztos tudok honzni.
- Jó az úgy - vonta meg a vállát Brooky.
Pár perc múlva már mind a padlón ültek, és villáikkal ették a tortát, persze miután elénekelték Emmának a "Boldog szülinapot" című dalt.Este tíz körül hét fiatal állt lenn az utcán, és búcsúzkodni készültek.
- Köszönöm ezt a csodás délutánt! Imádlak titeket! - mosolygott Emma, miközben megölelt mindenkit.
- Mi is titeket - mondták a fiúk.
Sara és Jack kissé arrébb álltak a többiektől.
- Sajnálom, hogy elmentek, Jack - biggyesztette le ajkait Sara.
- Én is, Szöszi, de sajnos muszáj mennem. Hamarosan láthatsz az új feldolgozásunkban, és a vlogunkban is - próbálta felvidítani a zöldeskék szemű srác a lányt.
- Tudom, és nagyon örülök neki, de az..
- Nem olyan - fejezte be a lány mondatát Jack. Sara arcát maga felé fordította, és így szólt: - Ígérem, hogy többet fogsz felőlem hallani, és figyelj, tudom, hogy még nem ismerjük egymást igazán, de ez könnyen változhat.
Ha ezek a kedves szavak nem lettek volna elegek, Jack Sarához hajolt,és puszit nyomott a szája sarkába.
- Igazad lehet - mosolygott teljes zavarban Sara.Sziasztok!
Ahogy ígértem, itt is volna egy hosszabb rész!(:
Remélem tetszett!❤️•2018. Szeptember 22.•