Pohled Theresy
Zaklepala jsem na dveře. Po chvilce mi otevřel jeden z mých nejlepších kamarádů.
" Ahoj Zachu " řekla jsem a obejmula ho.
" Ahoj Ther " řekl s úsměvem v objetí.
Vešla jsem a na gauči uviděla sedět kluky. Podívala jsem se na ně. Jacka jsem našla rychle a tak jsem klukům, kteří si mě všimli naznačila ať jsou potichu. Jenom přikývli. Přišla jsem ze zadu a řekla mu u ucha: " Ahoj "
Lekl se a pak se na mě podíval. Kluci dostali záchvaty smíchu.
Ty jeho hnědé oči byli krásné.
Po chvilce koukání se do očí mi odpověděl.
" Ahoj "
" Kde je vůbec Rayley?" Zeptal se Daniel." Za chvíli by měla přijít."
" Nezahraje si se mnou někdo Fortnite? " zeptal se Jack. Věděl že nikdo kromě mě nepůjde. Šli jsme do jeho pokoje. Dal mi do ruky ovladač. Koukl se na mě tím výrazem, který říkal: Vyzívám tě na souboj!
" O co se hraje?" Zeptala jsem se. Vždycky jsme měli nějakou sázku.
"Třeba o pusu...?" poslední slovo zašeptal, ale i tak jsem ho slyšela. Přijmula jsem to.
" Platí. " Odpověděla jsem a koukl se na mě naději v očích. Měla jsem holka ráda. A možná víc než kamaráda.
Po dvaceti minutách hraní a povzbuzování kluků ať vyhraju...jsem nevyhrála. Jack do toho byl tak zapálený, až to prostě vyhrál.
" Co jste vlastně měli za sázku?" zeptal se Corbyn.
Koukli jsme se na sebe a Jack pak řekl:
" Ten kdo prohrál, tak bude muset skočit do bazénu v !" řekl na rychlo. No super. Dát mu pusu by mi nevadilo, ale skočit do bazénu v oblečení? Teď to po mně budou chtít. Zvedla jsem se že židle a vydala se směr bazén. Voda byla teplá a jelikož byl konec prázdnin, tak bylo tak akorát. Už jsem se chystala skočit, ale chytla jsem Jacka za ruku a skočila s ním. Takže jsme nakonec skončili ve vodě oba. Kluci se začali smát a pak začali postupně skákat taky. Pak jsem si všimla Rayley a Zacha jak běží k nám.
" Ajajajaj..." řekla jsem klukům a rychle šla pryč, neboť jsem věděla že ti dva udělají bombu. Skočili. Jack mě chytal po celém bazénu. Kluci už se šli převléct, ale já a Jack jsme tam ještě zůstalo. Když mě pak chytl ukazoval na pusu.
" Myslíš, že jsem zapomněla na sázku?" řekla jsem a nadzvedla obočí. Pořád čekal. A já se chystala splnit sázku.
Okey nová kniha o Why don't we ❤🙈 Jako Rayley je RozarieVlckova ❤ snad se vám příběh bude li
ČTEŠ
Cute Boys ✓ DOKONČENO ✓
FanfictionPříběh o dvou holkách, co se znají s WDW. Bude to komplikované. A velice nudné 😂😂😂 není to reálný příběh a Jack v příběhu Nemá Gabbie😂😂❤ 🤘🏿ZAČÁTEK: 20.9. 2018🤘🏿 ✓DOKONČENO: 6.2. 2019 ✓