Yorumlara gelip salak saçma şeyler yazdığınız için artık yazılan yorum ne kadar mantıklı olsa dahi, bana hak veren biri olsa dahi hiçbirine yanıt vermeyeceğim ve sadece gerçekten aklıma takılan bir yorum olursa bunu yeni bölümde yanıtlayacağım çünkü bazılarınızın buraya gelip 18 yaşında bir fanboya klavye delikanlılığı yapmanızı çekmekten vazgeçtim. İlk olarak, birkaç yorum okudum ve yorumlarda bana anti hikayesi yazmanın bütün haklı olduğum kısımları örttüğünü söyleyen birisi gördüm. Öncelikle şunu söyleyeyim, bana bunu söyleyen kişi daha geçen yorumda "geri zekalı" ve bir küfür (buraya yazmak istemiyorum) söyleminde bulunmuştu. Bu yüzden kendisiyle yaptığı çelişkiyi ironiye bağlamak istiyorum.
Anti olmak, bir şeyi&kimseyi sevmemek, haz almamak demektir. Ben her türlü idol antiliğinden hoşlanmam. Çünkü o idol, hayranları için emek harcayıp günler boyunca uykusuz kalıyor, bir sürü zorluk çekiyor ama bazı beyin fakirleri gelip ondan sebepsizce nefret ediyor. Mesela Taeyeon gibi veya Kyungsoo gibi. Veya Jonghyun gibi. İşte ben bu kitapta bunların antisi olduğumu söylüyorum. Bazı Chanbaek shipperlar, Taeyeon ve Kyungsoo'dan nefret ediyor. Bazı Kaisoo shipperlar, Krystal ve Sehun'dan nefret ediyor. Hatta bu, antilikten de öte bir şey. Onlar benim bu bazı chanbaek ve kaisoo shipperlara olduğum gibi anti değiller. Onlar küfür ediyorlar, hakaretler savuruyorlar, saldırıyorlar... Hayır, baek////yeon diye ayırmak nedir ya? Ya da kai////stal diye? Bu kadar mı dokunuyor o ikisinin adının yan yana yazılması? Sadece sen istediğin kişiyi shipleyemez misin? Başkalarına karışmadan falan?
Ve ben antiyim, aynı zamanda anti olmak için gerekli nedenlerim var. Bunları da üstte açıkladım zaten. O yüzden bu kitabı anti kitabı olarak adlandırmaktan pişman değilim. Boş falan yapmıyorum, gerekli bir nedenim var. İlk iki bölümü de sildim ki bana söyleyecek bir laf bulmak yerine gelip yeni yazdığım şeylere akıl yürütebilesiniz. Daha kaç kere tekrarlarım bilmiyorum ama hala kafasına yerleştiremeyen arkadaşlar olmuş galiba; homofobik değilim, gay couple shipliyorum, baekyeon veya kaistal shiplemiyorum, homoseksüelim. Artık bunları hem okurken hem de kafa yorun çünkü ben açıklamaya çalışmaktan yoruldum ama siz anlayamamaktan yorulmadınız.
Siz, saygıya önem veren insanlar (!) gelip bana "anti olma" diye çatacağınıza gidin insanların shiplerine küfürler yağdıran bir hikaye var ona karşı çıkın da görelim gerçekten saygıya önem veriyor musunuz... Ama böyle saygı saygı diye etrafta dolanan insanlar benim saygısızlara anti olduğumu bunca bölümdür anlayamayacak kadar gözlerini ve beynini kapamış hem de kendiyle çelişip başka bir anti sayfasına "haklısın ahahaha" diye yazan insanlar olduğu için çok fazla ümitli değilim bundan.
Bu arada, okullar nasıl geçti? Ben son senem diye açıkta okuyorum da, okul ortamını özledim sanki birazcık...
whatever, i'm out! Xxx.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTİ CHANBAEK VE KAISOO SHIPPERLAR
Kurgu Olmayancringe'sen gel ve havla, hayvansever bir insanımdır. ama n'olur burada duyar kasma çünkü diğer shiplerin güzel momentlarını görüp sinirden kudurduğunu ikimiz de biliyoruz. burada herkesin maskeleri bir bir düşüyor, katılmak ister misin? xxx küfür...