20. Тайна

1.2K 110 96
                                    

КАКВО ДА МУ ОТГОВОРЯ?

А) "Ще се върна да го взема."



~*~*~*~*~*~

Вървях отново към жилището Юнги. Вече наближавах дори.. Сигурно съм луда, какво правя?? Поне, че няма да се качвам пак в тях.. 

"Добре, ще те чакам пред входа, побързай. Искам да поспя вече.."  - това беше отговорът му, след като му казах, че ще си го взема. 

Боже, какво да му кажа, като го видя. " Благодаря?" .. колко ме е срам само, мамка му. Изложих се .. 

* При Хоби и Джин * 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* При Хоби и Джин * 

- Хей, това не е ли Юнги там? - Джин присви очи виждайки приятеля си пред входа подмятайки нещо розово от едната си ръка в другата . 

- .. май да. Хайде да отидем да го видим! - Хоби веднага направи голяма крачка към момчето, но Джин го дръпна и леко се скриха зад една табела.

- Виж. Той се усмихва на някого! Ах, да не се усмихва на това момиче? Гледай, гледай! - Джин беше в шок от случващото се. Все едно беше някакъв таен агент или пък детектив. Нямаше значение, важното беше, че се забавляваше много.  

- Джин, хайде просто да не го следим. Явно е зает .. - Хоби опита да спаси личното пространство на приятеля си, но без успех. Джин беше толкова вглъбен в случващото се пред него, че мнението на Хоби не съществуваше.

- Няма начин, виж какво държи в ръката си и мята пред момичето! Ахахах и тя се опитва да го вземе от него, но той не й дава! Е това е отново за снимка. - Джин определено хвана интереса на Хоби, защото той не вярваше на очите си. Юнги да има гадже.. след толкова години. Юнги да се усмихва на момиче и то от сърце..  - И това е отново онзи розов сутиен! Боже каква сага, какво нещо!  Джънгкук братле, какво изпускаш само, мухахаха. - говореше на себе си Джин. 

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Where stories live. Discover now