11. Op tour?!

114 8 3
                                    

Ik fluisterde tegen Meagan wat  Shawn aan Charlie vroeg. "Dus jij gaat Charlie ontmoeten?! Omg lucky jij!" Zei Meagan toen. Toen zei Shawn ineens...

"Kan Charlie morgen komen?" Maar hoe komt hij hier dan zo snel? "Hij heeft een vliegticket gekocht zodat hij hier zo snel mogelijk kon zijn." Maar waarom niet gewoon volgende week? "Dat kom je waarschijnlijk nog wel te weten." Zei Shawn toen. Dat kom je nog wel te weten... die woorden gingen steeds door mijn hoofd. Hoe bedoelde hij dat? Ik had geen idee. Ik wilde het weer zeggen tegen Meagan, maar ik zag dat ze druk in gesprek was met Shawn. Waar zouden ze het over hebben?

Pov meagan
Shawn heeft mij verteld dat Charlie morgen komt. Wat? Komt Charlie Puth morgen? En Nancy dan, die gaat helemaal flippen! "Dat komt goed, ik heb het haar net ook verteld." Zei Shawn. Dus... hoe laat komt hij? "Hij komt om half 2" "oh, het is al laat, ik moet zo gaan" zei Shawn. Neeee! Blijf hierrr! Riep ik. "Dat kan niet, sorry schat." "Ik kom morgen met Charlie hier heen oké?" Is goed, tot morgen dan. Ik zwaaide samen met Nancy Shawn uit en we deden toen de deur dicht. Schat... noemde hij me nou echt schat...? Of heb ik dat gewoon gehoord? Hmm, het zal wel. Het was jammer dat hij al weg moest, maar ik zie hem morgen weer. Nancy bleef nog een nacht slapen. Ik kreeg ineens weer een berichtje van Shawn:
S: Hey, ik ben het weer vergeten te vragen... maar willen en kunnen jullie mee op tour met mij?
M: ik mag en kan, en Nancy ook, dus we zouden graag mee willen!
S: yesss! Mijn tour begint over een maand
M: oké, we zullen sowieso mee gaan, hoe lang duurt de tour?
S: de tour duurt 3 maanden
M: 3 maanden zonder school? Daar moeten we wat aan doen
S: hoeft niet hoor, ik heb met je ouders gesproken en met die van Nancy, jullie school is geregeld
S: jullie krijgen elke week huiswerk opgestuurd dat jullie kunnen maken om niet achter te lopen
M: oké, bedankt. Zie je morgen, byeee
S: byeee

Nancyyyy! We mogen mee op tour met Shawn volgende maand. School is geregeld, we krijgen elke week huiswerk opgestuurd dat we moeten maken, op die manier lopen we niet achter op de rest van de klas. "Yesss!" Riep Nancy. "Ik ben zo blij, maar ook weer bang." Waarom ben je dan bang Nancy? "We moeten zingen voor zo veel mensen, ik heb podium angst!" Ik ook, maar ik kan Shawn om tips vragen morgen, als hij er weer is. "Oké!" Toen we waren uitgepraat gingen we slapen, het was al 1 uur.

Toen ik 's ochtends wakker werd zag ik dat Nancy nog sliep. Ik keek op de klok. Het was al 11 uur! We moesten nog ontbijten en aankleden en douchen etc. Ik maakte Nancy wakker. "Huh wat?..." mompelde Nancy. Wakker worden, het is al 11 uur, Charlie en Shawn komen om half 2! "Ugh, ik wil niet" wil je Charlie niet ontmoeten? "Jawel, maar ik wil niet uit bed." Ik probeerde van alles om Nancy wakker te maken, toen gaf ik op.ik ging zelf maar ontbijten en douchen etc. Om 1 uur probeerde ik het nog eens. Nancy was blijkbaar al gedoucht en had zich aangekleed. Ze moest nog wel ontbijten. Maar in plaats van dat ze ging ontbijten zat ze op wattpad te lezen. Nancy, moet je niet ontbijten? "Eigenlijk wel." Zei ze toen. Ze legde haar iPad weg en ging naar beneden om te ontbijten. Ze was net klaar toen de deurbel ging. 'DING DONG!' Nancy en ik renden naar de deur en deden open. Daar stonden (natuurlijk) Charlie en Shawn. Ze hadden allebei een bosje bloemen in hun handen.....

Thx voor de meer dan 100 reads! ❤️❤️❤️

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu