Bomboş geçirdiğim üç senenin ardından kendim, hayatım adına bir şeyler yapmak istiyordum. Sanırım bu yüzdendi okula ilk adımımı attığımdaki heyecanım. Taehyung'un yol boyunca yaptığı komik olmayan -ama onun komik bulduğu- şakaları görmezden gelerek dudaklarımdaki hafif tebessümle yürümeye devam etmiştim o gün. Sınıfımdakiler ve üst sınıftaki sunbaelerimle iyi anlaşmak, elimden geldiğince yüksek notlar almak istiyordum. Bireysel çalışmaya yatkın biri olduğum halde bir kulübe bile katılmıştım. Aslında katılma nedenim diğer şeyleri yapma nedenimden biraz farklıydı. Tiyatro kulübüne katılmıştım çünkü Min Yoonji oradaydı.Min Yoonji. Omuzlarına dökülen siyah saç tutamları bana seneler önce sık sık gittiğim kafede çalışan kişinin o olmadığını söylese de ben aynı kişi olduklarına emindim. Makyajlı yüzü ve parmaklarındaki siyah ojelerle herkes onun bir kadın olduğunu düşünse de ben onu erkekler tuvaletinden Min Yoongi olarak çıktığını görmüştüm. Nedenini anlayamasam da beni gördüğünde telaşa kapılmış ve ona göre korkutucu, bana göreyse sevimli, bir tavırla tehditler savurmuştu gördüğümü kimselere anlatmamam için. Sunbaenin neden kadın kıyafetleri giydiğini bilmiyordum. Ve tabi sonraki gün herkesle birlikte aldığım mesajının tüm okul hayatımı kabusa çevireceğini.
Min Yoonji'nin erkek olduğunu biliyor muydunuz?
&