Part 21

1.1K 55 6
                                    

Hermione's Diary

Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε ένα προσωπικό μου ημερολόγιο. Δεν ξέρω γιατί άρχισα να γράφω. Ίσως γιατί θέλω να πω κάπου αυτά που νιώθω και αυτός είναι ο μόνος τρόπος. Ίσως γιατί όταν όλα αυτά τελειώσουν θέλω να θυμάμαι κάθετι με λεπτομέρεια. Αυτή την στιγμή, τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Νομίζω πως ο πόλεμος ανάμεσα σε καλό και κακό πλησιάζει. Δεν ξέρω τι συμβαίνει στο Hogwarts. Ελπίζω να είναι ακόμα ο Ντάμπλντορ. Το πιο σημαντικό; Δεν ξέρω που είναι ο Ντράκο. Δεν ξέρω τι κάνει. Αν είναι καλά. Κανένα μαγικό ξόρκι δεν μπορεί να μου τον φέρει και απλά να ζούσαμε ευτυχισμένοι χωρίς το καλό και το κακό να μας χώριζε. Αλλά ξέρω πως θα είμαστε μαζί. Το πιστεύω. Δεν θα εγκαταλείψω ποτέ στον έρωτα που νιώθω γι'αυτόν. Ξέρω πως και αυτoς το ίδιο. Βρίσκομαι στο σπίτι του Ρον τώρα. Ο Ντράκο είπε πως θα είμαι ασφαλές εδώ. Εγώ νιώθω μόνο ασφαλές όταν είμαι μαζί του. Αλλά για να το είπε κάτι θα ξέρει..."

Καθώς συνεχίζω να γράφω ο Ρον μπαίνει μέσα στο δωμάτιο. Αφήνω το ημερολόγιο και τον κοιτάζω καθώς έχω σκεπάσει τα πόδια μου με την κουβέρτα. "Τι θες Ρον;" του λέω και πλησιάζει "Ήρθα να δω μήπως χρειάζεσαι κάτι." "Αν χρειαστώ κάτι μπορώ να το κάνω και μόνη μου." κοιτάζει κάτω αναστενάζοντας και εγώ ξαπλώνω σκεπάζοντας όλο το κορμί μου με την κουβέρτα. Ακούω την πόρτα να κλείνει. Ύστερα κλείνω τα μάτια μου.

Black Love {Dramione Fanfiction}Where stories live. Discover now