12. Mac

106 9 4
                                    

'DING DONG!' Nancy en ik renden naar de deur en deden open. Daar stonden (natuurlijk) Charlie en Shawn. Ze hadden allebei een bosje bloemen in hun handen.....

Shawn gaf het bosje bloemen aan mij en Charlie gaf het bosje bloemen aan Nancy. Toen kwamen ze binnen. Nancy vroeg meteen aan Charlie waarom hij eerder kwam dan dat hij eigenlijk zou komen. "Uhm... Shawn liet een foto zien van jou... en... uhm... ik vond je eigenlijk... best wel... leuk..." zei Charlie toen, hij begon te blozen. "O...M...G" Nancy werd helemaal rood. "I..ik vond jou ook... uhm..." begon Nancy. Toen onderbrak Shawn haar: "zullen we ergens heen gaan?" Ja dat is een goed idee! Waarheen? "We kunnen naar de Mac ofzo, iets lekkers halen zoals een milkshake ofzo." Ja dat is goed! We deden onze schoenen aan en gingen weg. Charlie en Nancy liepen voor Shawn en mij. Ze keken de hele tijd naar elkaar. Het was best schattig eigenlijk. Ik keek naar Shawn. Ik zag dat hij ook naar Nancy en Charlie keek. Toen keek hij naar mij en fluisterde hij: "wat zijn ze toch schattig samen." Inderdaad, en ze zijn nog niet eens samen, denk ik. Of ze moeten het hebben gezegd toen we 1 seconde niet oplette ofzo.

We kwamen aan bij de Mac en we gingen bestellen. We hadden allemaal een mcflurry. Iedereen had mcflurry oreo, behalve Nancy. Nancy had een milkshake vanille. Ik wilde betalen, maar Charlie was me voor. "Omdat ik hier net ben trakteer ik." Zei hij. Oké, bedankt. Terwijl we het opaten en opdronken (eigenlijk was Nancy de enige die dronk lol, de rest had ijs) hadden we het over Shawn zijn tour. "Charlie gaat ook mee op tour." Zei Shawn toen. Ik zag Nancy ineens heel blij worden. Ik zei toen: "volgens mij is er hier iemand extreem blij omdat Charlie mee gaat." "Ja inderdaad." Zeiden Shawn en Charlie in koor. Dus volgende maand gaan we op tour? "Jep."

Toen we waren uitgepraat over de tour, gingen we naar Shawn zijn hotel. We gingen daar zwemmen. Er was een heel groot zwembad. Toen we in het zwembad waren vroeg Shawn ineens aan mij: uhm... Meagan...

Wat gaat er nu gebeuren??? Dat zie je in t volgende hoofdstuk, nog geen idee wanneer die gaat komen maar ik hoop vanmiddag. Thx voor de 144 reads!

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu